Modelism - RHC Forum: Decathlon Art-Tech - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 10 Pagini +
  • « Prima
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Decathlon Art-Tech Kit review Decathlon

#181 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 28 May 2009 - 01:09 PM

Te rog sa verifici daca controlerul tau stie de LiPo.
0

#182 Useril este offline   icounter 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 259
  • Inregistrat: 07-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 28 May 2009 - 01:18 PM

da eu zic ca stie, l-am gasit separat de unde am cumparat avionul si scrie asa :
" - regulator electronic pentru aeromodele.
- functie de cut-off pentru NiCd/ NiMH si LiPo 7.4 V (2 celule in serie) "
0

#183 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 28 May 2009 - 01:23 PM

Perfect. Ma scuzi ca am intervenit. Dar mai bine un post in plus decat un LiPo distrus.
Eu cred ca poti zbura si cu bateria de 800mAh. Esti atent si nu dai gazul la maxim. Modelul fiind mai usor poate zbura cu gaz mai mic.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 28 May 2009 - 01:24 PM

0

#184 Useril este offline   icounter 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 259
  • Inregistrat: 07-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 28 May 2009 - 01:52 PM

Vezi postareadan_mitea, la May 28 2009, 02:23 PM, a spus:

Perfect. Ma scuzi ca am intervenit. Dar mai bine un post in plus decat un LiPo distrus.
Eu cred ca poti zbura si cu bateria de 800mAh. Esti atent si nu dai gazul la maxim. Modelul fiind mai usor poate zbura cu gaz mai mic.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.


O sa incerc sa nu folosesc acc. de 800mAh, ca sunt de la elicopter, si ar fi pacat sa-i termin.(inca imi mai place sa alerg cu elicopterul prin casa :rolleyes:) )
Multumesc frumos!
0

#185 Useril este offline   icounter 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 259
  • Inregistrat: 07-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 28 May 2009 - 09:13 PM

pentru cei ce se gandesc sa achizitioneze modelul : mie imi place, ca incepator(eu), mi se pare ok. (radiocomanda din kit bate suficient de mult, spre surprinderea mea :) )
0

#186 Useril este offline   yr-zbg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1128
  • Inregistrat: 25-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Aviatia

Postat 28 May 2009 - 10:12 PM

Salut.
Dubios cat de repede a papat accu NiMh si cat a tinut cel lipo. Seara dupa ce ai plecat l-am saltat vreo 5min si pe al lui Cristi...asa de inaugurare.

Bafta.
Pacat ca Slz nu zboara.
0

#187 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1854
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 04 June 2009 - 12:05 PM

De la cei zburati deja va rog o informatie, pe care nu am gasit-o:
In manualul avionului producatorul indica o distanta pentru CG fata de conul elicei
Masurand eu mai cu suflet am constatat cu stupoare ca el da sa iasa in afara aripii spre capota motorului:blink:
Si nu se leaga de loc cu regula generala 25-30% din CMA de la bordul de atac.

Din experienta unde trebe pus la o masuratoare fata de Bordul de Atac al aripii?



In alta ordine de idei as fi recunoscator pentru o capota de motor disponibila art--tech sau art-PET :rolleyes:

Multumesc anticipat
0

#188 Useril este offline   yr-zbg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1128
  • Inregistrat: 25-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Aviatia

Postat 04 June 2009 - 12:31 PM

Capota de motor art-PET....mai trebuie un pic aranjata in zona axului. Evident nu am reusit sa o fac identica cu cea originala, deci o sa ai o priza de aer ceva mai maricica. Am desenat eu cu marker-ul pe ea cam cum ar trebui decupata, dar din lipsa de timp n-am facut-o. Ti-o dau (donez) cu cea mai mare placere daca imi spui si cum.
Referitor la CG: din experienta trebe sa fie cam la 3,5...4cm de BA. Pui cate un deget pe capetele aripilor la 4cm si vezi daca sta in echilibru sau da sa se duca in nas sau in coada (evident RTF, deci cu accu montat). Daca vrei ceva sigur, masor acasa exact ...dar in principiu cam pe unde ti-am spus.

Bafta.

Astept o idee despre cum sa ajunga capota la tine. Primul meu drum spre bucuresti pare ca va fi in saptamana 22-26/06. Evident capota este transpareta...deci te descurci cu pictatul.
Pacat ca Slz nu zboara.
0

#189 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1854
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 04 June 2009 - 12:50 PM

In alta ordine de idei as fi recunoscator pentru o capota de motor disponibila art--tech sau art-PET :)


[/quote]

Sunt deja recunoscator cu multumirile de rigoare lui YR-ZBG pentru capota.
0

#190 Useril este offline   yr-zbg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1128
  • Inregistrat: 25-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Aviatia

Postat 04 June 2009 - 12:54 PM

Vb pe MI cum sa ajunga la tine...asta ca sa nu poluam inutil topicul asta.

Bafta!
Pacat ca Slz nu zboara.
0

#191 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1854
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 04 June 2009 - 01:03 PM

Vezi postareayr-zbg, la Jun 4 2009, 01:31 PM, a spus:

Capota de motor art-PET....mai trebuie un pic aranjata in zona axului. Evident nu am reusit sa o fac identica cu cea originala, deci o sa ai o priza de aer ceva mai maricica. Am desenat eu cu marker-ul pe ea cam cum ar trebui decupata, dar din lipsa de timp n-am facut-o. Ti-o dau (donez) cu cea mai mare placere daca imi spui si cum.
Referitor la CG: din experienta trebe sa fie cam la 3,5...4cm de BA. Pui cate un deget pe capetele aripilor la 4cm si vezi daca sta in echilibru sau da sa se duca in nas sau in coada (evident RTF, deci cu accu montat). Daca vrei ceva sigur, masor acasa exact ...dar in principiu cam pe unde ti-am spus.

Bafta.

Astept o idee despre cum sa ajunga capota la tine. Primul meu drum spre bucuresti pare ca va fi in saptamana 22-26/06. Evident capota este transpareta...deci te descurci cu pictatul.

Maine seara vine un prieten din Brasov. Ajunge probabil in jur de ora 20-21 la Ploiesti
Daca nu-i bai o sa il rog sa se intalneasca cu tine. Un nr de telefon de contact se poate?
0

#192 Useril este offline   AgLiAn 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 20
  • Inregistrat: 05-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Planorism, Aeromodelism, Programare, Masini

Postat 09 June 2009 - 08:11 PM

Intrebare pentru cei ce au Decathlon, ati incercat sa ii atasati o camera web pe el? Cam ce greutate ar suporta in plus?
Locuri de zburat in Iasi: Popricani, Antibiotice, Aeroclub
0

#193 Useril este offline   icounter 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 259
  • Inregistrat: 07-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 09 June 2009 - 09:54 PM

cu motorul lui cu perii, nu cred ca poti pune mare lucru pe el. eu am motorul cu perii, si am acc. nimh, care e mai greu decat cel lipo, si abia se ridica, e foarte slabutz motorul (cel putin la al meu cu acc. nimh)
in schimb cu brushless ..... e altceva ... eu nu am, dar sunt altii care iti pot spune ..
0

#194 Useril este offline   protheus 

  • 日本語
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1719
  • Inregistrat: 26-August 07
  • Gender:Male
  • Location:Manage
  • Interests:Cate un pic din fiecare domeniu.

Postat 09 June 2009 - 11:22 PM

Cu brushless (clopot Tower Pro de 13A maxim) pe 2 celule Lipo de 1300 mAh (adica fostul acumulator care venea in chit), urca aproape de verticala, dar trebuie sa schimb pozitia baterie, ca fara ditamai motorul cu ditamai suportul de plastic al sau, a devenit foarte usor de bot (cu toate cam am mutat acumulatorul cat am putut prin suportul lui spre fata.
 "Pai, impartim egal totul, o jumate tu, o jumate eu si o jumate Ion."  
0

#195 Useril este offline   yr-zbg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1128
  • Inregistrat: 25-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Aviatia

Postat 10 June 2009 - 07:32 AM

Eu am BL 2410-12D si cu accu original 2s merge f. frumos cu FCO pe el. (FCO ~40gr). Cu acuu 3s se duce la verticala cu sau fara FCO pe el...deci cred ca pentru un zbor normal cu 3s poti pune lejer 80gr. in plus pe el.
Cel mai bine poti vedea aici cum zboara cu 3s si cu FCO pe el.

Bafta!

ps. Horja...ma bucur ca am putut fi de folos. Zboruri placute ..........si cand ai timp baga o vopsea pe interiorul capotei ca e cam ciudata transparenta.

Aceasta postare a fost editata de yr-zbg: 10 June 2009 - 07:35 AM

Pacat ca Slz nu zboara.
0

#196 Useril este offline   AgLiAn 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 20
  • Inregistrat: 05-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Planorism, Aeromodelism, Programare, Masini

Postat 12 June 2009 - 11:04 PM

BL 2410-12D, accu original 2s, FCO, 3s, nu inteleg nimic. Ma lamuriti si pe mine fiecare ce inseamna ? ;) Sunt incepator in aeromodelism.
Locuri de zburat in Iasi: Popricani, Antibiotice, Aeroclub
0

#197 Useril este offline   protheus 

  • 日本語
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1719
  • Inregistrat: 26-August 07
  • Gender:Male
  • Location:Manage
  • Interests:Cate un pic din fiecare domeniu.

Postat 12 June 2009 - 11:11 PM

Vezi postareaAgLiAn, la Jun 12 2009, 11:04 PM, a spus:

BL 2410-12D motor electric (da o cautare pe un site romanesc de modelism cu codul si ai sa il descoperi care e), accu original 2s (acumulatorul original cu care venea, si anume 2 celule, adica 2s, LiPo de 1300 mAh), FCO (FlyCamOne - camera speciala pentru filmari unde greutatea conteaza), 3s (ca mai sus, doar ca e vorba de acumulator LiPo 3 celule)...

Cam ce am completat inseamna fiecare.

Aceasta postare a fost editata de protheus: 12 June 2009 - 11:12 PM

 "Pai, impartim egal totul, o jumate tu, o jumate eu si o jumate Ion."  
0

#198 Useril este offline   AgLiAn 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 20
  • Inregistrat: 05-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Planorism, Aeromodelism, Programare, Masini

Postat 20 June 2009 - 10:24 PM

Mersi de lamurire.

Se simte diferenta cu un motor BL 2410-12D (cu acumulatorul standard), fata de motorul standard care-l are pe el?
Alta intrebare, vreau sa ii intaresc aripa cu o tija de carbon. Ce diametru ar trebui sa aiba tija?

Aceasta postare a fost editata de AgLiAn: 20 June 2009 - 10:24 PM

Locuri de zburat in Iasi: Popricani, Antibiotice, Aeroclub
0

#199 Useril este offline   casper20 

  • Lifetime Beginner
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3598
  • Inregistrat: 09-June 07
  • Gender:Male
  • Location:TG-MURES

Postat 20 June 2009 - 11:05 PM

Diferenta o sa fie mare la tractiune cu motorul BL 2410-12D cu elice de 9x5.
Tija de carbon eu as baga de 3 sau 4mm.
Prabusirea este o aterizare necontrolata..................sau nu?

FPV is not a crime!

Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163

Tel: 0741-931.767
0

#200 Useril este offline   AgLiAn 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 20
  • Inregistrat: 05-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Planorism, Aeromodelism, Programare, Masini

Postat 21 June 2009 - 07:55 AM

Motorul standard care-l are acum pe el abia trage aeromodelul, si l-am si busit la prima "aterizare fortata", nu stiu cat mai tine. De aceea as vrea sa ii pun un motor putin mai puternic. Plus ca in viitor as vrea sa pun pe aeromodel si o camera.
Locuri de zburat in Iasi: Popricani, Antibiotice, Aeroclub
0

#201 Useril este offline   yr-zbg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1128
  • Inregistrat: 25-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Aviatia

Postat 24 June 2009 - 08:13 AM

N-am fost prea atent....deci ce acumulator ai tu? Intreb pt ca in ultima perioada decathloanele vin cu accu Ni-Mh....nu cu LiPo cum veneau inainte.

Iar referitor la diferenta...da e o diferenta f mare intre 2410-12D cu Lipo 2s (2 celule 1300mAh) si motorul seria 400 cu acelasi accu (motorul seria 400 este cel original).

AICI ai un filmulet cu zboruri facute cu motorul 2410-12D cu accu Lipo 2celule si apoi cu accu Lipo de 3 celule, cu elice 8x6....dar confirm cele spuse de casper....9x4,7 da randament mai bun motiv pt care acum am trecut si eu la aceasta elice.

Bafta!
Pacat ca Slz nu zboara.
0

#202 Useril este offline   brushless2830-16 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 113
  • Inregistrat: 31-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Urziceni Ialomita
  • Interests:AEROMODELISM !!!

Postat 30 June 2009 - 09:12 PM

-Asta este acrobat sa stii ca e greu sa le pilotezi pe astea cu eleroane mai ales autnic cand nu ai avut destule modele si desigur destule experienta.
0

#203 Useril este offline   yr-zbg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1128
  • Inregistrat: 25-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Aviatia

Postat 01 July 2009 - 09:24 AM

Colegu...fara suparare....oi fi eu incepator...dar daca decathlonul e acrobat eu il mananc cu accu cu tot.
E adevarat ca poti face cate ceva cu el... dar de aici si pana la acrobat e cale lunga.
In filmulet am aratat ce pot face eu cu el...si recunosc ca se poate mai mult dar inca nu ma pricep eu.
Insa nu trebuie uitat ca un avion acrobat are aripa mediana sau joasa... si asta nu o spun ca asa e in general ci pt. ca asa rezulta din calcule.
Cu cat aripa este mai sus avionul e mai stabil...mai usor de pilotat, dar limitat in efectuarea anumitor figuri acrobatice.
Prin aripa mai sus sau mai jos ma refer la elevatia aripii raportata la CG-ul avionului.

Decathlonul este in trainer ...domol. Iar faptul ca are eleroane nu poate decat sa ajute in formarea unui viitor pilot de acrobate. Parerea mea .... e mai usor de zburat un avion cu eleroane dar fara deriva decat invers. (exceptie decolarea de jos unde doar din deriva mentii directia de decolare).

Bafta!

ps. si ca sa nu uit...decathlonul a fost primul meu aeromodel ...pe care l-am zburat de la inceput fara a fi "secondat" de cineva experimentat.

Aceasta postare a fost editata de yr-zbg: 01 July 2009 - 09:26 AM

Pacat ca Slz nu zboara.
0

#204 Useril este offline   AgLiAn 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 20
  • Inregistrat: 05-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Planorism, Aeromodelism, Programare, Masini

Postat 05 July 2009 - 12:10 PM

@yr-zbg: Acumulatorul e ART-TECH Ni-MH 1000mAh.
Locuri de zburat in Iasi: Popricani, Antibiotice, Aeroclub
0

#205 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1854
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 05 July 2009 - 01:29 PM

ps. Horja...ma bucur ca am putut fi de folos. Zboruri placute ..........si cand ai timp baga o vopsea pe interiorul capotei ca e cam ciudata transparenta.
[/quote]

Multumesc pentru ea. Zborurile chiar au fost placute .

Configuratia :
Motor BL 2830-08 Elice 8x6 SF (nu este deosebita ci mai degraba cuminte)
Acu 3S 1800
greutate totala echipat 690g
Servouri: 2 SG90 pe eleroane si Art Tech pe directie si profundor (cele de Art Tech au jocuri mari)

Capota a scapat dintr-o desprindere recenta de aripa ( cred ca a fost un elastic cu buba cu toate ca era nou. De atunci pun cate doua).
Din pacate botul si motorul nu . Asa ca noi vesti dupa un bot job din epp banuiesc.
Numai bine
0

#206 Useril este offline   AgLiAn 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 20
  • Inregistrat: 05-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Planorism, Aeromodelism, Programare, Masini

Postat 06 July 2009 - 12:01 AM

Ciudat. Am iesit in seara asta pe la 9 cu modelul pe camp, vantul batea foarte putin, insa surpriza, nu mai vrea Decahtlonul sa zboare :lol: Proabil de vina era acumulatorul ce-a stat la incarcat doar ~2.5 - 3 ore. Ma gandeam ca o sa zbor mai putin, insa nu deloc. Acum sper sa nu fie motorul de vina, pentru ca dupa prima tranta de pamant, se indoise putin axul motorului (am reusit sa-l corectez). Plus ca am schimbat si elicea, am pus una mai lunga cam cu 2cm si palele putin mai late (nu stiu exact dimensiunea elicei). Sa fie oare si noua elice de vina, sau era doar acumulatorul descarcat?

Eh, totusi bine ca e intreg, dupa 5-6 aruncari din mana si nici un zbor (defapt "zbura" el, 3-4 metri :D), a ramas intact.
Locuri de zburat in Iasi: Popricani, Antibiotice, Aeroclub
0

#207 Useril este offline   yr-zbg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1128
  • Inregistrat: 25-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Aviatia

Postat 07 July 2009 - 07:17 AM

Vezi ce scrie pe elice. Cea originala este 7x4 si are pala ingusta. Eu am incercat si merge si cu 7x6 (pala lata) dar papa mai repede accu. Daca zici ca diametru e mai mare...cel mai probabil elicea e cea care iti "ucide" accu.

Bafta!
Pacat ca Slz nu zboara.
0

#208 Useril este offline   icounter 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 259
  • Inregistrat: 07-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 07 July 2009 - 12:52 PM

Vezi postareaAgLiAn, la Jul 6 2009, 01:01 AM, a spus:

Ciudat. Am iesit in seara asta pe la 9 cu modelul pe camp, vantul batea foarte putin, insa surpriza, nu mai vrea Decahtlonul sa zboare :D Proabil de vina era acumulatorul ce-a stat la incarcat doar ~2.5 - 3 ore. Ma gandeam ca o sa zbor mai putin, insa nu deloc. Acum sper sa nu fie motorul de vina, pentru ca dupa prima tranta de pamant, se indoise putin axul motorului (am reusit sa-l corectez). Plus ca am schimbat si elicea, am pus una mai lunga cam cu 2cm si palele putin mai late (nu stiu exact dimensiunea elicei). Sa fie oare si noua elice de vina, sau era doar acumulatorul descarcat?

Eh, totusi bine ca e intreg, dupa 5-6 aruncari din mana si nici un zbor (defapt "zbura" el, 3-4 metri :D), a ramas intact.


e foarte greoi cu accumulatorul NIMH, parerea mea ... tot de incepator :D este ori sa pui un acumulator 2s sau 3s lipo, ori sa schimbi motorizarea pe brushless(asta ar fi cea mai buna solutie, dar mai costisitoare)
Eu cu acumulatorul lui nimh era un chin sa decolez, si i l-am dat sa incerce si cuiva mai priceput(crezand ca sunt eu neindemanatic), dar si respectivul l-a trantit. Pur si simplu nu poate ...Deci nu e vina ta ca nu il poti ridica. Cei care au prins versiunea cu lipo nu am vazut sa se planga de asa ceva.

eu am schimbat motorizarea cu brushless : turnigy 2830 1100 kv , esc 25-30A Super simple, baterie 2200 mah lipo 3s .... si duminica era racheta :( , doar ca l-am prabusit, din cauze destul de ciudate, dupa ce am facut ceva zboruri, a inceput sa faca urat si nu l-am mai putut controla, asa ca a luat o tranta iar :( (probabil suportul improvizat de mine pt motor a cedat ... sper ... ca altceva nu imi imaginez)
0

#209 Useril este offline   yr-zbg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1128
  • Inregistrat: 25-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Aviatia

Postat 07 July 2009 - 03:05 PM

Atentie!!!!...motorul original (seria 400) nu suporta Lipo 3s....se incinge instant.

Bafta!
Pacat ca Slz nu zboara.
0

#210 Useril este offline   AgLiAn 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 20
  • Inregistrat: 05-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Planorism, Aeromodelism, Programare, Masini

Postat 07 July 2009 - 04:47 PM

Elicea e GWS EP-0843. Cel putin asta scrie pe ea.

@icounter: Am sa incerc sa fac rost de motor si acumulator de care zici.

Prima oara cand am zburat cu el, cel care i-a facut primul zbor a reusit sa-l decoleze, din mana, insa zicea si el ca abia trage motorul.


Edit: Intrebare, ce inseamna 25-30A la ESC ? Amperi? E vreo prolema daca pun unul 35-40A?

Aceasta postare a fost editata de AgLiAn: 07 July 2009 - 04:58 PM

Locuri de zburat in Iasi: Popricani, Antibiotice, Aeroclub
0

Arata acest topic


  • 10 Pagini +
  • « Prima
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro