Modelism - RHC Forum: Amsoil - Ulei pentru benzinare - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Amsoil - Ulei pentru benzinare

#1 Useril este offline   sacalu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 185
  • Inregistrat: 25-August 04

Postat 09 April 2010 - 08:45 PM

Rog detinatorii de modele cu mot. pe benzina sa-mi spuna de unde isi procura ulei AMSOIL daca folosec astfel de ulei sintetic despre care profesionistii (ex. Bill Hempell) spun ca ar fi cel mai bun pentru aeromodele. Pe google toate linkurile ce le-am vizitat ma duc la acelasi sitte din USA care nu realizeaza si comenzi internationale. Multumesc!
0

#2 Useril este offline   nitrometan 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 392
  • Inregistrat: 31-July 04
  • Gender:Male
  • Location:SUCEAVA-LRSV

Postat 09 April 2010 - 09:24 PM

Cumpara Motul800 ca se gaseste si in rominica.E mai bun ca Amsoil.
0

#3 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 09 April 2010 - 09:31 PM

http://www.yacco.com/ Vezi la sectiunea karting, MVX-ul in bidon rosu. E best of...
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#4 Useril este offline   Red Sky 

  • Gold Member
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 935
  • Inregistrat: 15-March 06

Postat 09 April 2010 - 09:39 PM

Nu exista ulei mai bun ca Amsoil... dar sa fie Saber Proffessional si poti folosi 1:100 in amestec!
Nici eu n-am reusit sa fac rost.

Din lipsa de Amsoil, folosesc the next best oil: BelRay H1R 1:40-1:50.
www.redsky.ro
0

#5 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 10 April 2010 - 07:25 AM

Dar uleiurile dedicate de la 3W nu sunt OK ?!

3W Mineral 2 Cycle Oil - pentru rodaj si inca vre-o 10 ore functionare

si

3W Synthetic 2 Cycle Oil - utilizabil dupa primele 10 ore de functionare
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#6 Useril este offline   sacalu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 185
  • Inregistrat: 25-August 04

Postat 10 April 2010 - 11:16 AM

Bun, de unde pot comanda ulei BelRay H1R preferabil de pe meleagurile noastre?
0

#7 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 10 April 2010 - 11:20 AM

este un dealer din arad care aduce de la lindinger.


0

#8 Useril este offline   nitrometan 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 392
  • Inregistrat: 31-July 04
  • Gender:Male
  • Location:SUCEAVA-LRSV

Postat 10 April 2010 - 10:16 PM

Uleiul Motul800 a fost testat in clasa racing de la 50-250 cc la temperaturi chiulasa de 250 grade in amestec de 50:1 la turatii intre 5000si 15000 rpm.Acest ulei e sintetizat pe baza de estheri fiind singurul de acest tip de pe piata.Uleiul pe baza de esteri NU lasa reziduuri de carbon in urma arderii.
Intreb si eu ce aduce 100:1 fata de 30:1 la un motor in 2 timpi?Mai multa putere?Poate alt sunet?Tine bujia mai mult sau ce?Din experienta mea stiu una si buna:poate fi motor si de 100000 de euro,mama 3W-ului sau DA-ului sau care vreti voi,daca nu are ulei suficient in amestec,oridecare ar fi el,SE BULESTE!!!
Testele facute de Peter Faller de la PEFA arata ca ori ai 15:1 ori 100:1 ulei.puterea la elice cu acelasi motor este ACEEASI,doar sansele de a buli motorul cresc exponential odata cu scaderea procentului de ulei.
E si un dezavantaj:la 15:1,dupa o zi de zbor trebuie sa dai o data cu cirpa pe model spre a indeparta eventual urmele de fum.Dar cu un sistem de evacuare perfect,asa ceva nu e necesar.
Eu indiferent de citi bani as avea si de citi bani as da pe motor nu mi-as bate joc de el cu 100:1.
De altfel am intrebat si eu mai demult un pilot elvetian care zboara la noi la club,deoarece in Elvetia zborul cu termice nu e permis oriunde,dupe ce a hooverit un Katana de 3M si motor 3w de 200cc vreo 10 min incontinuu cu ce ii functioneaza motorul de are curaj sa ste a numai un hoover atita timp?Raspuns : 30:1 ulei sintetic 3w si benzina de la tankstelle de 95 fara plumb.Ce e uleiul sintetic 3W,nu stiu,dar al dracului mai arata a Motul800 si culmea mai si miroase exact la fel.
0

#9 Useril este offline   sacalu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 185
  • Inregistrat: 25-August 04

Postat 10 April 2010 - 11:25 PM

Bun, mersi, il gasesc la benzinarii, auto moto-uri ?? Motul800 asta
0

#10 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 10 April 2010 - 11:29 PM

la magazinele de profil (Pro motor sau Ciclop de exemplu) gasesti Motul 800, bidon de 4L cu ~250 ron... 4L iti ajunge vre-o 4 sezoane daca zbori non stop :)


0

#11 Useril este offline   nitrometan 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 392
  • Inregistrat: 31-July 04
  • Gender:Male
  • Location:SUCEAVA-LRSV

Postat 11 April 2010 - 10:48 AM

Aici Caline nu prea cred...Litrul de Motul800 doppel-esther shyntese costa aici cam 18 euro si NU EXISTA la bidon decit de un litru.Ce Motul 800 la 4 litri oi fi vazut tu...
0

#12 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 11 April 2010 - 04:44 PM

a? ce? cum? N-ai zis nimic de doppel esther synthese. Ai zis doar Motul 800... iar Motul 800 gasesti la bidon de 4L pe toate gardurile.

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  0.jpg (95.61K)
    Number of downloads: 450

Aceasta postare a fost editata de Calin: 11 April 2010 - 04:55 PM



0

#13 Useril este offline   nitrometan 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 392
  • Inregistrat: 31-July 04
  • Gender:Male
  • Location:SUCEAVA-LRSV

Postat 11 April 2010 - 05:48 PM

Asa arata bidonul.Acest ulei il folosesc aproape toti la noi in club:

Fisiere atasate


0

#14 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 12 April 2010 - 04:00 AM

Acesta:
http://www.gnarlypar...oducts_id=80281
este acelasi lucru?
0

#15 Useril este offline   Red Sky 

  • Gold Member
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 935
  • Inregistrat: 15-March 06

Postat 12 April 2010 - 10:35 AM

Vezi postareanitrometan, la Apr 10 2010, 11:16 PM, a spus:

30:1 ulei sintetic 3w si benzina de la tankstelle de 95 fara plumb.


Hai ca cu uleiul am cam lamurit-o.


Dar ce influienta are cifra octanica? Eu am folosit pana acum doar de 95 si chiar ma gandeam sa trec la 98.

Extras din manualul DA-150:

Citeaza

Fuel and Oil Mix
• Mid to High octane gas is recommended.
• We recommend filtering your fuel, between your fuel container and your plane’s fuel
tank. Also, a high flow inline filter, or clunk/ filter between the tank and motor is a
good idea.
• For break-in, we recommend a petroleum based oil such as Lawn Boy Ashless or
Ryobi. Mix either at 32 to 1. These oils allow the rings to seat correctly. Switch to
synthetic oil after 4 to 5 gallons of fuel have been used.
• After the break-in process, we recommend a high quality synthetic oil. As for brands
of oil, there are many good ones on the market. Two that Desert Aircraft
recommends and their mix ratios are: "Amsoil 100 to 1 Pre Mix" (100 to 1) and Bel-
Ray H1- R (50 to 1) They can be found at most motorcycle shops.
• Make sure the plane’s tank is well vented and the fuel clunk moves freely.
• Use of any other fuel or additives such as methanol, nitromethane, etc., can harm the
motor and will void the warranty.
• Do not use Aviation Gas!
• Do not use any silicon sealers on the fuel system. Gas can break it down and carry it
into the carb.

www.redsky.ro
0

#16 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 12 April 2010 - 10:58 AM

Vezi postareadan_mitea, la Apr 12 2010, 05:00 AM, a spus:

Acesta:
http://www.gnarlypar...oducts_id=80281
este acelasi lucru?



Acela e factory line, exact ce-am gasit si eu la 4L. Nitrometan zice de "doppel esther synthese".


0

#17 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 12 April 2010 - 12:59 PM

In fisa lui zice:
''100% Ester synthetic bse''
Nu-i ce zice Nitrometan?

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 12 April 2010 - 12:59 PM

0

#18 Useril este offline   nitrometan 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 392
  • Inregistrat: 31-July 04
  • Gender:Male
  • Location:SUCEAVA-LRSV

Postat 12 April 2010 - 04:54 PM

Azi am intrebat la noi la magazin daca e acelasi ulei.Motul 800 e o familie de uleiuri.Exista si bidoane pe care scrie ester si double ester.Ala pe care scrie double ester e mai scump la noi cu 2 euro la litru,de unde trag concluzia ca nu e chiar acelasi tip de ulei.O avea o compozitie mai buna decit cel simplu ester,oricum amindoua sunt full sintetice dupa specificatii si ambele pe baza de esteri.NU stiu de ce ala cu dublu ester e nitel mai scump...Dar exact din acela folosesc aproape toti aici,inclusiv eu.Simplu ester e si la bidoane mari si avem si noi la 48 eur bidonul.Ala dublu ester avem la 1 litru ,costa 16, euro si nu stie vinzatorul daca a avut vreodata oferta si la 4 litri cu dublu ester.
0

#19 Useril este offline   sacalu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 185
  • Inregistrat: 25-August 04

Postat 13 April 2010 - 10:14 PM

Mi-am comandat 1L ulei Motul800 dublu ester, 80 lei. Multumesc tuturor pentru opinii. Si va rog sa va dati cu parerea si la celalalt subiect al meu "Benzina scuipata pe admisia de aer in carb." care acum s-a "reprofilat" si nu mai curge pe la admisie ci undeva pe la imbinarea dintre carb. si cilindru.
0

#20 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 14 June 2010 - 11:05 PM

La motoarele pe benzina la rodaj se foloseste ulei mineral dar dupa rodaj se poate merge cu ulei sintetic sau tot cu ulei mineral?
Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#21 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 15 June 2010 - 09:25 AM

Vezi postareaTeo-Costin, la Jun 15 2010, 12:05 AM, a spus:

La motoarele pe benzina la rodaj se foloseste ulei mineral dar dupa rodaj se poate merge cu ulei sintetic sau tot cu ulei mineral?


Si una si alta ! Idea este ca prin rodaj nu se intelege doar cele 2-3 rezervoare date la sol ci cum spuna in "manual" ulei la 3W abia dupa 5-10 ore de functionare.
Si daca gandim ca un zbor este de 10-15 minute inseamna ca 10 ore inseamna cel putin 40 de zboruri adica daca nu iesim prea des trece anul !
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#22 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 15 June 2010 - 10:22 AM

Deci sa inteleg ca la un motor nou pe benzina (26cc) se pleaca cu ulei mineral (1:25) pina se termina rodajul si de abia dupa aceea se merge cu ulei sintetic sau semi-sintetic (1:30 sau 1:40)?
Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#23 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 15 June 2010 - 11:57 AM

Vezi postareaTeo-Costin, la Jun 15 2010, 11:22 AM, a spus:

Deci sa inteleg ca la un motor nou pe benzina (26cc) se pleaca cu ulei mineral (1:25) pina se termina rodajul si de abia dupa aceea se merge cu ulei sintetic sau semi-sintetic (1:30 sau 1:40)?


Teoretic DA ! Poti sa ramai si pe ulei sintetic ca nu se strica nimic doar ca daca treci pe full sintetic prin faptul ca pui mai putin vei creste performantele motorului ( una e sa mergi cu ulei si alta cu benzina - putere mai mare )
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#24 Useril este offline   Rhaoul 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 543
  • Inregistrat: 17-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Jocurile de noroc si alcoolul :)

Postat 23 September 2010 - 04:41 PM

Salut,

Eu am un TGY de 50cc si folosesc MOTO 2DX ELF mineral .... pot continua sa il folosesc sau este contraindicat?

http://matrixsyntheticoils.com/datasheets/..._2_DX_RATIO.pdf

Bafta,

Raul
Avioane

YaK 54 2.7m Wing Spam - DLE 111 cc Under Construction
T50 EDF 70mm
Easy Glider Pro RTF
ACROMaster RTF
TELINK YAK 54 RTF

Heli

Ornith 7.5 cc RTF
SJM 325 SE - RTF
Ornith-TReX 600 8.5 cc ARTF
0

#25 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 28 October 2010 - 05:30 PM

Vezi postareaRhaoul, la Sep 23 2010, 05:41 PM, a spus:

Salut,

Eu am un TGY de 50cc si folosesc MOTO 2DX ELF mineral .... pot continua sa il folosesc sau este contraindicat?

http://matrixsyntheticoils.com/datasheets/..._2_DX_RATIO.pdf

Bafta,

Raul



S-a mai discutat asta . Diferenta intre uleiul mineral si cel sintetic este ca cel sintetic face ungerea mai buna (asta e clar). Implicit folosirea uleiului sintetic la rodaj va lungi perioada de rodaj (zicea mugurel parca undeva pe forum) Acum ce inseamna se prelungeste perioada pana cand e el in puii lui nu stiu.. La mine a inceput sa mearga bine bine dupa fro 15 litri de benzina. Poti sa folosesti ce ulei vrei recomandabil e sa il folosesti pe ala care unge mai bine.. cel sintetic. Cu cat ungerea e mai buna cu atat mai bine pt motor si evident intotdeauna sa dai un ochi la specificatiile producatorului.. cu toate ca chinezii sunt mai mult copiatori decat producatori , dar cine stie poate or sti ei ce fac acolo.

Am uitat sa revin sa dau si io un feedback dar acum folosesc motul 800 double caca maca ala .. n-am masurat nimic pana acum dar motorul merge mai bine decat cu celalate uleiuri de le-am folosit pana acum. Cel mai prost a mers cu OMV.
DT
0

#26 Useril este offline   sacalu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 185
  • Inregistrat: 25-August 04

Postat 22 February 2013 - 09:10 PM

Uleiurile de la Stihl sau Husqvarna le-a folosit cineva pentru rodaj? Pe cel de la Stihl scrie: Ulei mineral 90% cu grad ridicat de rafinare. Nu stiu unde sa caut ulei mineral iar cel indicat pe toate forumurile pentru rodaj respectiv LawnBoy ashless petroleum based oil cica nu se mai fabrica ca polueaza. Daca l-as gasi undeva l-as cumpara.
0

#27 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 24 February 2013 - 09:33 AM

Vezi postareasacalu, la 22 February 2013 - 09:10 PM, a spus:

Uleiurile de la Stihl sau Husqvarna le-a folosit cineva pentru rodaj? Pe cel de la Stihl scrie: Ulei mineral 90% cu grad ridicat de rafinare. Nu stiu unde sa caut ulei mineral iar cel indicat pe toate forumurile pentru rodaj respectiv LawnBoy ashless petroleum based oil cica nu se mai fabrica ca polueaza. Daca l-as gasi undeva l-as cumpara.


Am folosit eu dar dupa 3 rezervoare am renuntat la ele (la Stihl mai exact) pt ca mergea neregulat motorul si se incingea rau.

Eu am folosit Aral mineral de 2t pentru rodaj se gaseste pe la magazinele auto/moto la uleiuri daca nu ma insel pe al meu l-am gasit la hipermarket ..dar l-am vazut si la magazinele de piese auto. Motorul merge perfect de 5 ani de zile fara probleme. Dupa rodaj am incercat o gramada de uleiuri si am folosit cu succes Motul . In ultimul timp folosesc ulei 3w se gaseste in bucuresti si e special pentru motoarele aero si parca mai ok decat motul.

Ce recomanda alti modelisti pe forumurile de afara e ok ca au experimentat dar am experimentat si noi aici pt ca nu se gaseste tot ce se gaseste in state. Daca folosesti un ulei bun fie el mineral sau sinteic in cantitatile recomandate de productator si urmaresti temperatura motorului pe perioada rodajului totul o sa fie ok.

Rodajul la DLA l-am facut direct cu sintetic 3W si merge fara probleme am deja cam 6-7 litri de benzina trecuti prin el . Cum ziceam acum ceva timp mai bine ai rabdare la rodaj mai mult decat sa pui un ulei prost si sa il strici la rodaj.

Niciunul din motoarele mele nu s-a oprit vreodata :) sper sa nu se opreasca.
Deci zic eu ca am gasit setup-ul de ulei/benzina si reglaje corecte cat sa nu imi faca probleme.

Aceasta postare a fost editata de ZOD: 24 February 2013 - 09:33 AM

DT
0

#28 Useril este offline   marian.dumitru74 

  • ENID
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3965
  • Inregistrat: 13-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC-ul

Postat 24 February 2013 - 09:02 PM

Eu folosesc la un motor de Baja , ulei Klotz pentru motoare in 2t , ulei dedicat motoarelor pe benzina in modelism ,deci puteti incerca si asa ceva, este in Bucuresti o firma care importa direct asa ceva
KLOTZ PREMIX 1000ML
0

#29 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 24 February 2013 - 09:06 PM

Un ulei bun este si Bel-Ray ..
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#30 Useril este offline   sacalu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 185
  • Inregistrat: 25-August 04

Postat 28 May 2013 - 09:56 AM

Vezi postareaZOD, la 24 February 2013 - 09:33 AM, a spus:

Am folosit eu dar dupa 3 rezervoare am renuntat la ele (la Stihl mai exact) pt ca mergea neregulat motorul si se incingea rau.

Eu am folosit Aral mineral de 2t pentru rodaj se gaseste pe la magazinele auto/moto la uleiuri daca nu ma insel pe al meu l-am gasit la hipermarket ..dar l-am vazut si la magazinele de piese auto. Motorul merge perfect de 5 ani de zile fara probleme. Dupa rodaj am incercat o gramada de uleiuri si am folosit cu succes Motul . In ultimul timp folosesc ulei 3w se gaseste in bucuresti si e special pentru motoarele aero si parca mai ok decat motul.

Ce recomanda alti modelisti pe forumurile de afara e ok ca au experimentat dar am experimentat si noi aici pt ca nu se gaseste tot ce se gaseste in state. Daca folosesti un ulei bun fie el mineral sau sinteic in cantitatile recomandate de productator si urmaresti temperatura motorului pe perioada rodajului totul o sa fie ok.

Rodajul la DLA l-am facut direct cu sintetic 3W si merge fara probleme am deja cam 6-7 litri de benzina trecuti prin el . Cum ziceam acum ceva timp mai bine ai rabdare la rodaj mai mult decat sa pui un ulei prost si sa il strici la rodaj.

Niciunul din motoarele mele nu s-a oprit vreodata :) sper sa nu se opreasca.
Deci zic eu ca am gasit setup-ul de ulei/benzina si reglaje corecte cat sa nu imi faca probleme.


Am cautat si eu Aral mineral 2T si am ajuns la cocluzia ca acest ulei, daca chiar exista, este mai rar decat roua in mijlocul desertului Sahara. L-am cautat la 5 magazine auto moto si doua Moluri la mine in oras iar in Ploiesti unde, cei care sunt de acolo stiu ca pe o portiune de strada de 1-2 km sunt cel putin 20 auto moto si in toate am intrat si toate distribuie Aral, dar NIMENI nu a auzit macar de existenta unui ulei Aral mineral pentru amestec 2 timpi ba chiar au cautat si in catalog. :nea: Astfel incat de pe la al 17-lea magazin deja nu mai intrebam daca au ci daca exista asa ceva. Binenteles ca initial am cautat pe net caci era mult mai simplu, dar culmea, cred ca am vizitat zeci de pagini din care intr-adevar am vazut un ulei Aral 2T scris Energy pe el pe vreo 3 sitte-uri. L-am comandat dar comanda nu mai venea, cand am sunat am aflat ca de fapt toate sitte-urile unde l-am gasit pe net in romania apartin de Agromall iar ei nu-l aveau in stoc cica si nu-l au nici astazi dupa doua luni. :huh: Vazand ca la Moll este ulei Arol 2T la vreo 17 lei 0,5 litri destinat pentru trabant printre altele dar despre care nimeni nu stie daca e mineral sau nu, te intreb Zod daca nu cumva te-ai referit la Arol caci ma gandesc ca daca se distribuia Aral 2t macar un om din cele 25 de auto moto si Moluri,toate lucrand cu ulei Aral, ar fi auzit cel putin de existenta lui. Intreb si eu.. Unii se uitau la mine de parca i-as fi intrebat de ulei de masline pentru 2 timpi. Cu stima.
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro