Modelism - RHC Forum: rodaj cu tremurat! - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

rodaj cu tremurat! la +doua grade...

#1 Useril este offline   HESS 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 955
  • Inregistrat: 08-October 07

Postat 28 December 2007 - 06:29 PM

Am reusit sa rodez motorul de 26cc pe un frig ca dracu...putin peste zero!
S-a comportat bine saracu` de el, mai ales ca abia a ajuns (mai turat) la aprox 60 grade chiulasa!!! Dupa primul rezervor, i-am mai obturat apa si s-a dus pe la 90grade....
Am inghetat de minune 6 ore...
Colerul care se vede a apucat montat, dar cum iarna a venit prea repede, nu l-am mai folosit :D
Ce m-a surprins, ca a pornit repede (cu socul), chiar si la temp asa scazuta. Dupa rodaj, din cauza ca mot nu a functionat la temp optima, bujia era ca dracu... Acum asteapta primavara, sa-l dau la apa. :D

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-8-1198859369.jpg

GAZ PE APA- sentiment de nedescris!
0

#2 Useril este offline   HESS 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 955
  • Inregistrat: 08-October 07

Postat 28 December 2007 - 06:30 PM

si el tremura... :D

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-8-1198859431.jpg

GAZ PE APA- sentiment de nedescris!
0

#3 Useril este offline   HESS 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 955
  • Inregistrat: 08-October 07

Postat 28 December 2007 - 06:41 PM

La hartoape si ``racirea``... :D

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-8-1198860069.jpg

GAZ PE APA- sentiment de nedescris!
0

#4 Useril este offline   HESS 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 955
  • Inregistrat: 08-October 07

Postat 28 December 2007 - 06:45 PM

Todeauna trebuie sa ai si un plan``B``. Asta daca nu pornea...... Dar findca a pornit, nu a mai fost nevoie: :D :D :D

ASA NU!!!

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-8-1198860332.jpg

Aceasta postare a fost editata de HESS: 28 December 2007 - 06:46 PM

GAZ PE APA- sentiment de nedescris!
0

#5 Useril este offline   HESS 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 955
  • Inregistrat: 08-October 07

Postat 28 December 2007 - 07:01 PM

Zgomot.....Cu chiulasa abia ajunsa la 90 grade motorul mergea OK
:D

http://www.youtube.c...h?v=BL-Hw6biLXM
GAZ PE APA- sentiment de nedescris!
0

#6 Useril este offline   HESS 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 955
  • Inregistrat: 08-October 07

Postat 29 December 2007 - 10:44 AM

Pt cei interesati sa rodeze ceva pe benzina, vreau sa le recomand uleiul yacco MVX 100 moto 2T, este un ulei mineral exceptional, raportat la pret, cu multiple calitati f bune. Cea mai importanta fiind prevenirea gomajului segmentilor, tinand cont ca la rodaj procentajul de ulei trebuie sa fie mai mare. Desi am mers cu 4% si pe temperatura foarte scazuta, capul pistonului l-am gasit f curat. Bujia a trebuit curatata, dar dupa tot rodajul (2litri de zeama mancata).
Deasemenea, fumul de esapament este vizibil doar la turatie mai ridicata...


http://www.yacco-lub.ro/

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-8-1198917866.gif

Aceasta postare a fost editata de HESS: 29 December 2007 - 10:49 AM

GAZ PE APA- sentiment de nedescris!
0

#7 Useril este offline   HESS 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 955
  • Inregistrat: 08-October 07

Postat 30 December 2007 - 11:09 PM

As avea o intrebare: e obligatorie ``curatarea ``carburatorului de benzina daca nu mai e utilizat un timp mai indelungat? Posibil ca benzina ramasa sa atace membranele carburatorului? (are doua)

Aceasta postare a fost editata de HESS: 30 December 2007 - 11:09 PM

GAZ PE APA- sentiment de nedescris!
0

#8 Useril este offline   HESS 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 955
  • Inregistrat: 08-October 07

Postat 01 January 2008 - 06:07 PM

Chiar nu-mi da si mie nimeni un raspuns la intrebarea de mai sus? http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/sad.gif
Sincer imi e lene sa desfac mereu carburatorul , dar nici sa-l tin necuratat mai mult timp nu stiu daca e bine ca membranele sa stea mult timp cu benzina....? Chiar nu stiu cum sa fac: voi cum procedati?
GAZ PE APA- sentiment de nedescris!
0

#9 Useril este offline   Porumbeu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 824
  • Inregistrat: 09-July 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aero, Auto

Postat 02 January 2008 - 01:48 AM

Ai vazut pe cineva cu dacie 1300/1310 sa stea sa desfaca carburatorul de fiecare data cand nu mai merge cu masina ? Eu zis ca nu tre' sa-l desfaci.
0

#10 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6864
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 02 January 2008 - 09:05 AM

HESS, la 31 Dec 2007, 00:09, a spus:

As avea o intrebare: e obligatorie ``curatarea ``carburatorului de benzina daca nu mai e utilizat un timp mai indelungat? Posibil ca benzina ramasa sa atace membranele carburatorului? (are doua)

din contra.din cate stiu eu de obicei peste iarna membranele respective se usuca si isi schimba proprietatile daca se usuca.am intalnit multe cazuri cand primavara oamenii cautau disperati membrane noi pentru ca cele vechi "statute uscat" nu-si mai faceau treaba.benzina nu are cum sa atace membranele respective,sunt proiectate sa reziste la benzina...
flying is my life...
0

#11 Useril este offline   HESS 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 955
  • Inregistrat: 08-October 07

Postat 02 January 2008 - 10:51 AM

Porumbeu, la 2 Jan 2008, 01:48, a spus:

Ai vazut pe cineva cu dacie 1300/1310 sa stea sa desfaca carburatorul de fiecare data cand nu mai merge cu masina ? Eu zis ca nu tre' sa-l desfaci.

Deoarece l-am desfacut (o data) ca sa-i modific arcul de revenire al ``clapetei) am constatat ca sunt mult mai ``firave`` decat cele de la carburatorul de dacia. De aceea m-am stresat..... Arcul l-am modificat ca imi trebuiau 10KgF(!!!) sa il deschid la max. Am reusit sa-l ``duc`` la 3KgF, si acum e OK pt servoul meu de 6KgF...
Deasemenea marele dubiu este urmatorul: Daca il desfac mai des sa-l curat, prin strangeri repetate, patesc acelasi lucru, le pot distruge.... Deja amprentele de la prima si a doua strangere, desi am cautat sa ``corespunda`` prin pozitionarea cat mai exacta a lor, amprentele spun, sunt accentuate.

Pt Silviu: Chiar mi-ar placea sa fie cum spui tu, ca nu as mai avea treaba... Cat despre chestia cu ``membranele uscate``, asta e verificat, si asa este, odata state mult timp se crapa si se distrug. Beleaua e ca cele din carburator, dupa cum le-am vazut eu, sunt dintr-un material(cauciuc) mult mai subtire si pare mai firav decat cel de la membrana de spritz sau de pompa de benzina mecanica de la dacia...

Aceasta postare a fost editata de HESS: 02 January 2008 - 10:58 AM

GAZ PE APA- sentiment de nedescris!
0

#12 Useril este offline   Marinaru 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2989
  • Inregistrat: 20-April 02

Postat 02 January 2008 - 10:59 AM

pe celalat forum s-a discutat despre subiectul asta cu membranele carburatoarelor, chiar Mugurel era cel ce a deschis subiectul. Concluzia era ca motorul trebuie lasat sa mearga pana termina benzina de pe instalatie, carbuartorul ramanand ud de benzina in continuare pe perioada de stocare. nu trebuie desfacut sau uscat sau sters sau...altceva...
Magelan,
Cu rabdare si ciocan.
0

#13 Useril este offline   HESS 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 955
  • Inregistrat: 08-October 07

Postat 02 January 2008 - 11:02 AM

Marinaru, la 2 Jan 2008, 10:59, a spus:

pe celalat forum s-a discutat despre  subiectul asta cu membranele carburatoarelor, chiar Mugurel era cel ce a deschis subiectul. Concluzia era ca motorul trebuie lasat sa mearga pana termina benzina de pe instalatie, carbuartorul ramanand ud de benzina in continuare pe perioada de stocare. nu trebuie desfacut sau uscat sau sters sau...altceva...

:D Incep sa ma bucur .... Mai astept ceva si de la cei care folosesc din astea pe benzina, sa-mi spuna cum fac ei. Daca s-ar gasi de schimb membrane, nu m-ar interesa, dar asa.....
Nu stiu care e ``celalalt`` forum`` si cred ca aici sunt destui capabili, deci nu are rost sa caut si in alta parte.
Da, chestia cu lasatul sa functioneze pana la consumarea totala a combustibilului o stiu, si asa am facut, i-am scos turul din rezervor si l-am lasat sa mearga pana la oprire.

Aceasta postare a fost editata de HESS: 02 January 2008 - 03:14 PM

GAZ PE APA- sentiment de nedescris!
0

#14 Useril este offline   HESS 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 955
  • Inregistrat: 08-October 07

Postat 02 January 2008 - 02:40 PM

De ce sap mai mult, mai rau intru in ceata... Unii spun una, altii alta:

``If you are not planning to run your engine for more than a month, drain the fuel
tank and remove any fuel from inside the carburetor. Do this by running the
engine at idle until it quits by running out of fuel. Keeping gasoline inside the
carburetor over an extended period of time will damage the diaphragm valve
and clog passages inside the carburetor.``


????????????????????????? :)

Fisiere atasate


GAZ PE APA- sentiment de nedescris!
0

#15 Useril este offline   Dexter_Jr 

  • Moderator RHC
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1589
  • Inregistrat: 28-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca

Postat 02 January 2008 - 03:00 PM

HESS, la 2 Jan 2008, 14:40, a spus:

De ce sap mai mult, mai rau intru in ceata... Unii spun una, altii alta:

``If you are not planning to run your engine for more than a month, drain the fuel
tank and remove any fuel from inside the carburetor. Do this by running the
engine at idle until it quits by running out of fuel. Keeping gasoline inside the
carburetor over an extended period of time will damage the diaphragm valve
and clog passages inside the carburetor.``


????????????????????????? :)

pai zice sa faci exact ce ti-au zis si restul
lasa motoru la relanti pana se termina benzina si e opreste singur...
Experimental Rocketry
The only way to fly...



0

#16 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6864
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 02 January 2008 - 03:01 PM

pai nu trebuie si ei sa vanda piese de schimb in fiecare primavara??

ia sa-ti intrebi prietenii care au drujbe ei scot benzina din carburator peste iarna?
flying is my life...
0

#17 Useril este offline   HESS 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 955
  • Inregistrat: 08-October 07

Postat 02 January 2008 - 03:07 PM

Dexter_Jr, la 2 Jan 2008, 15:00, a spus:

HESS, la 2 Jan 2008, 14:40, a spus:

De ce sap mai mult, mai rau intru in ceata... Unii spun una, altii alta:

``If you are not planning to run your engine for more than a month, drain the fuel
tank and remove any fuel from inside the carburetor. Do this by running the
engine at idle until it quits by running out of fuel. Keeping gasoline inside the
carburetor over an extended period of time will damage the diaphragm valve
and clog passages inside the carburetor.``


????????????????????????? :)

pai zice sa faci exact ce ti-au zis si restul
lasa motoru la relanti pana se termina benzina si e opreste singur...

Cred ca nu ai fost atent! Colegii de aici imi spun ca trebuie sa las benzina in carburator, sa nu se crape membranele, iar in manualul atasat spune sa nu las benzina in carburator. De aici si ``ceata `` in care sunt acum.
(chiar daca lasi motorul sa mearga pana la oprire, in carburator tot mai ramane benzina)

Aceasta postare a fost editata de HESS: 02 January 2008 - 03:10 PM

GAZ PE APA- sentiment de nedescris!
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro