Modelism - RHC Forum: Motoare + reductor - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Motoare + reductor Ce si cum despre reductoare

#1 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 24 November 2003 - 05:26 PM

Trebuie motorizare mai puternica si mai usoara daca se poate decat barabula aia zburatoare pe care o am. Cum n-am bani de un brushless ma gandeam la unu cu reductor . Acum nu prea stiu ce sa inlocuiesc cu ce . Adica :
Am un seria 600 si vreau sa pun un 400 cu reductor din ala planeta power parca ii zice . Se potriveste ? in sensul ca se intampla ceva mai bine decat ce se intampla acum .
Ceva recomandari ? Sfaturi ? Detalii despre motoarele cu reductor planetar (am zis bine ?)
Merci !
DT
0

#2 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 27 November 2003 - 01:41 AM

Daca intercalezi un reductor intre motor si elice atunci puterea scade ( datorita randamentului ), creste cuplul si scade turatia. Turatia mica mareste randamentul elicii. Deci ai putea obtine oarece castig daca ai o elice judicios aleasa. Dar nu cred ca vei avea rezultat mai bun cu 400 cu reductor de cat cu 600 fara.
Daca folosesti un reductor planetar vei avea sectiunea tranzversala mai mica de cat cu cealalta varianta. In schimb este mai complicat si de aici implicit mai scump.
Si a propos de reductoare : cineva intreba daca poate pune doua motoare in paralel, printr-un angrenaj, la aceeasi elice. Azi am vazut intr-o revista o solutie profesionala in acest sens. Ei dau si un site www.innerdemon.com Dar acum nu merge. Ori au dat faliment ori japonezul care face lagaturile este in greva <_<
0

#3 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 27 November 2003 - 09:54 AM

Ai zis asa : "Daca folosesti un reductor planetar vei avea sectiunea tranzversala mai mica de cat cu cealalta varianta" ... ce e aia "sectiunea transversala" ? Io chiar ma gandeam la un 400 cu reductor planetar . Banii ii am pentru un d'ala . Vroiam sa stiu daca ii arunc pe geam sau nu. Daca am cuplu mai mare e bine ca io nu caut viteza ci altitudine cu planorul .Incet si sigur ... Vroiam sa scap de 100 g din botul planorului care se duc mai in spate in cele 2 celule in plus la acc pentru 400 cu reductor .
Deci ?
DT
0

#4 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 28 November 2003 - 01:02 AM

Adica privit din fata ceea ce vezi are o suprafata mai mica la varianta cu reductor planetar. Asta inseamna aerodinamica mai buna. Un 400 cu reductor este mai bun de cat un 400 fara. Dar nu ca un 600 fara reductor.... parerea mea <_<
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro