Modelism - RHC Forum: Ajutor bobinare motor - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

Ajutor bobinare motor Sfaturi bobinaj

#1 Useril este offline   vicolreddog 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 102
  • Inregistrat: 02-October 07

  Postat 14 December 2007 - 01:57 AM

Vreau sa bobinez un motor din seria 600 cred si nu prea le am cu calculatul defapt sunt incepator an modelism..... motorul a avut sarma de 0,60 si mergea la 18 v avnd un consum de de vreo 15A Acum as vrea sa l fac la 12V si sa consume an jur de 4 5A Mai multe detalii nu stiu ce tre sa scriu.... DACA MA POATE AJUTA CINEVA :D
0

#2 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 14 December 2007 - 02:20 AM

P=UxI.
Daca scazi tensiunea si vrei sa pastrezi puterea trebuie sa cresti curentul.
Scazand si curentul nu mai merita sa pui cele 220g de motor. Mai bine iei un motor din seria 400....zic si eu.
0

#3 Useril este offline   vicolreddog 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 102
  • Inregistrat: 02-October 07

Postat 14 December 2007 - 02:40 AM

seria 400 este f mic pt barca mea mie trebuie sa mi iasa ceva de genul 755/40
0

#4 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 14 December 2007 - 03:51 AM

Pastrand puterea la 12V ar trebui sa consume 22,5A.

Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 14 December 2007 - 03:51 AM

0

#5 Useril este offline   OldMann 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1762
  • Inregistrat: 01-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucovina