Catamaran
#1
Postat 01 April 2008 - 09:03 AM
P.S.-dimensiunile navomodelului sun de L=1000x l 500 x h 300 si il construiesc pentru nadit.
-nu stiu cum sa fac legatura pentru servomecanismele ce sunt livrate odata cu telecomanda si care sunt alimentate la o tensiune mai mica decat cea folosita de motor.Ce piesa recomabdati in aceasta situatie?
-Motoarele 755/40 mai necesita si racirea cu spirala?
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
#2
Postat 01 April 2008 - 09:07 AM
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
#3
Postat 01 April 2008 - 01:34 PM
2. Vezi ca Kitul cu E-Fly 100 C contine si un regulator pt motoare cu perii 8.4 V/ 30 A mai bine iti iei de la P_h_oenix Models asta : WFLY FT06-A sistem RC 6 canale, banda 40 MHz (196,00RON) are si mixer
http://i221.photobucket.com/albums/dd21/pescarpro/FT106A.jpg
3. La fel si cu regulatoarele mai bine iei tot dela P_hoenix : ESC pentru navo, 50/25A, 5-10 celule NiMH (110,00RON), e mai bun, nu trebuie programat si este etans.
http://i221.photobucket.com/albums/dd21/pescarpro/ESC50AWR.jpg
4. servomecanismele se conecteza direct la receptor, la fel si regulatoarele.
http://i221.photobucket.com/albums/dd21/pescarpro/conexiuni.jpg
La unul din regulatoare va trebui sa intrerupi cablul de alimentare, pentru ca receptorul sa nu se alimenteze din doua parti. De obicei cele 3 fire au culorile : rosu(+), maro(-) si portocaliu pentru comanda. Va trebui ca la unul din controlere sa intrerupi firul rosu(il scoti din mufa).
5. Avand in verere ca la 12V motoarele vor avea cam 7000 de rotatii in gol nu cred ca ai nevoie de racire, dar mai bine iti spun cei care le-au folosit.
#4
Postat 01 April 2008 - 01:45 PM
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
#5
Postat 01 April 2008 - 01:47 PM
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
#6
Postat 01 April 2008 - 03:37 PM
Daca folosesti 2 regulatoare reglarea turatiilor se face din mixer => barca va merge drept
Cred ca radiocomanda bate peste 400m, eu nu am folosit-o decat vre-o 200,250m
#7
Postat 01 April 2008 - 03:49 PM
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
#8
Postat 01 April 2008 - 03:52 PM
1. nu recomand folosirea a doua motoare cu doua regulatoare (nu vor avea niciodata aceeasi turatie si navomodelul va avea tendinta sa vireze in stanga sau dreapta)
2. Motorul 755/40 este un motor de putere destul de mare si, pentru nadit (adica nu pentru viteza) este foarte OK.
3. Regulatorul ales de tine are functia BEC, functie ce asigura alimentarea receptorului si a servourilor, nu o sa ai batai de cap.
4. Pentru racirea motorului prin metoda clasica, ai nevoie de ceva viteza... dar ca sa nu sperii pestii, va trebui sa mergi mai incet, deci, parerea mea, trebuie o pompa de apa (nu stiu exact daca 755/40 se va incinge dar eu as pune si racire - e mai "profesionala")
5. trebuie sa te orientezi la o elice cu un diametru destul de mare (peste, sau in jur de 50 mm)
6. Spor la treaba !! (ca asta cam lipseste la mine)
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
#9
Postat 01 April 2008 - 09:29 PM
nu este necesara pompa de apa ptr. 755. eu am scos din barca o teava langa elice si cu un teu am facut racirea si la reg. si la motor.
regulatorul de la -pheonix- de 50 A e foarte bun
#10
Postat 01 April 2008 - 09:38 PM
Catamaranul e cam mare dupa parerea mea...
Aceasta postare a fost editata de nch: 02 April 2008 - 12:53 AM
Bucuresti/Rahova
#11
Postat 02 April 2008 - 12:57 AM
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
#12
Postat 02 April 2008 - 01:41 AM
amador, la 2 Apr 2008, 00:57, a spus:
Pai daca ai vazut barcuta mea pe subiectul
http://www.rhc.ro/forumrhc2/index.php?act=...T&f=39&t=13901&
A mea are 77X47X18 cm. si mi se pare mare ....adica se puteau reduce inca din dimensiuni ....
cel putin la inaltimea de 30 cm o sa-ti pluteasca pe apa ca o frunza ca nu o sa-ti ajunga elicele in apa...
lungime 1000? :( tu cu ce masina mergi la peste? de exemplu eu am o dacia ...iar bancheta din spate are aprox 1200 mm ...una peste alta toata bancheta spate va fi rezervata barcutei :(
Nu prea stiu ce sfaturi sa-ti dau....citeste subiectul meu de la inceput la sfarsit si vezi de la ce am pornit, problemele pe care le-am avut...etc
Dupa cum vad ca ai inceput proiectul avem cam aceleasi asteptari de la barcute !
sugestie dimensiuni aproximative 75X 45X 25 cm ....ai mare grija cu linia de plutire si cum asezi motoarele in asa fel incat sa-ti intre in apa bine elicele !
Bucuresti/Rahova
#13
Postat 02 April 2008 - 07:55 AM
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
#14
Postat 02 April 2008 - 07:57 AM
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
#15
Postat 02 April 2008 - 08:24 AM
Aceasta postare a fost editata de amador: 02 April 2008 - 10:11 AM
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
#16
Postat 02 April 2008 - 02:21 PM
Eu mi-am propus sa am cuvele incastrate in coca! daca le puneam sus treceam din lac in put .... adica aveam o franare aerodinamica , caz in care, aveam probleme pe vant.
sau o alta barca din care sa te inspiri este " carponizer "
http://www.carplounge.de/xtcommerce/produc...Carponizer.html
Care are dimensiunile 650X480X200
Sau speedy crap
http://www.fishline.ro/joomla/index.php/vm...i-de-nadit.html
Care are dimensiunile 700X500X250 mm
Aceasta postare a fost editata de nch: 02 April 2008 - 02:28 PM
Bucuresti/Rahova
#17
Postat 02 April 2008 - 02:39 PM
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
#18
Postat 02 April 2008 - 02:58 PM
2. Am vazut si desenul acum...axul cuvei in ce il montezi? parghia de actionare a axului trebuie sa aiba loc in coca :) ..... desenul tau ar fi doar o schita ....dar practic imposibil de realizat. Gandeste-te ca axul cuvei trebuie incastrat in coca si actionat printr-o parghie, parghie care trebuie sa iaba loc sa se roteasca B)
Servo-urile trebuiesc modificate ! metoda clasica cu lipirea cate unei rezistente pe piciorusele potentiometrului ....vezi ca s-a explicat pe aici cum se face !
Aceasta postare a fost editata de nch: 02 April 2008 - 03:47 PM
Bucuresti/Rahova
#19
Postat 02 April 2008 - 03:45 PM
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
#20
Postat 02 April 2008 - 03:48 PM
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
#21
Postat 02 April 2008 - 08:29 PM
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
#22
Postat 04 April 2008 - 01:48 AM
Abia mai vinzi si tu vreun pont pe ce balti noi cunosti! :D
Aceasta postare a fost editata de nch: 04 April 2008 - 01:49 AM
Bucuresti/Rahova
#23
Postat 04 April 2008 - 08:06 AM
Aceasta postare a fost editata de amador: 26 May 2008 - 05:13 AM
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
#24
Postat 26 April 2008 - 05:05 AM
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
#25
Postat 29 April 2008 - 06:35 PM
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
#26
Postat 29 April 2008 - 06:44 PM
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
#27
Postat 29 April 2008 - 06:47 PM
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
#28
Postat 29 April 2008 - 06:50 PM
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
#29
Postat 29 April 2008 - 06:51 PM
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
#30
Postat 29 April 2008 - 06:54 PM
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.