reformulare!!!!!!!! sa vedem
#1
Postat 28 October 2007 - 08:49 PM
Voltaj: 10-20 V
Nr. celule (Li): 3-5
Nr. celule (NiCd/NiMh): 9-16
Curent in gol: 5 A
Curent in sarcina: < 51 A
Curent maxim in sarcina: 75 A
Turatie in gol: 2550 rpm/v
Elice recomandata: 15 x 8 inch
Tractiune: aprox. 4150 g
Dimensiuni: 36 x 56 mm
Diametru ax: 5 mm
Masa: 250 g (cu cabluri) ce regulatoare folositi voi la acest motor???? ca sunt cativa care il folosesc si sunt multumiti .......
#2
Postat 28 October 2007 - 08:53 PM
[FLY100] 160,00RON
Poza mare
Cracteristici
Greutate: 40g cu cabluri
Dimensiuni: 52x25x12mm
Curent constant: 100A
Current maxim: 120A (10 secunde)
Numar FET: 48
Alimentare: 2-6 celule LiPo sau 6-16 NiMH
BEC: nu are
PWM: 8 kHz
Aici puteti citii instructiunile de utilizare al FLY-100A OPTO BLMC de la HiModel .
ATENTIE: Scurtcircuitarea iesirilor regulatorului intre ele sau spre nul cauzeaza defectarea instantanee a acestuia. De asemenea, depasirea valorilor curentilor maxim de iesire sau de BEC duce la defectarea regulatorului. Asigurati racirea regulatorului in timpul functionarii prin dirijarea unui flux de aer catre acesta!
#9
Postat 29 October 2007 - 10:12 PM
Mai ales ca tu, ordonat cum esti, ii vei face si racire!
Daca minte producatorul cu parametrii.....am cam pus-o si eu, si toti care l-au cumparat, nu?
#11
Postat 31 October 2007 - 07:33 PM
HESS, la 28 Oct 2007, 22:34, a spus:
Salutare,
am si eu o intrebare daca nu e cu suparare:
Avand in vedere ca in navomodel aerul nu circula, respectiv e incinta inchisa ermetic (cel putin asa ar trebui), cum asiguri tu un flux de aer la variatorul ala cu radiatoare ? iti va creste temperatura in barca exponential...
nu de alta dar eu tot de ala am si ma indoiesc ca o sa faca fata, mai ales ca variatorul e conceput pentru aeromodele unde nu se pune problema de flux de aer
Numa bine !
#12
Postat 31 October 2007 - 07:39 PM
HESS, la 28 Oct 2007, 22:33, a spus:
Apa ii voi da doar la motor. Da, daca face pe nebunu, atunci il servesc .
De apa spuneam...... De un regulator de aero pe care il bag la navo.....
#16
Postat 04 November 2007 - 10:18 PM
Pont: Exista cooler-uri ``maglev`` la 5 V. Iei U direct din Bec.
#19
Postat 04 November 2007 - 10:53 PM
HESS, la 4 Nov 2007, 22:30, a spus:
nelu bv, la 4 Nov 2007, 13:56, a spus:
*Motor =BL B2845-8T, tip inrunner, Masa: 135 g, KV: 3745, 28A 97,00RON
*Reg=FLY-100A OPTO BLMC, HiModel 160,00RON
poti sa imi zici cum se comporta mtorul asta ? si pe ce model il folosesti
merci !
#20
Postat 04 November 2007 - 11:12 PM
Reg si mot carora le-am dat parametrii, le-am luat de 2 saptamani si vreau sa le pun in locul primelor , pe un B Marine cu care sper sa ajung la 50Km/h...
#22
Postat 04 November 2007 - 11:47 PM
HESS, la 4 Nov 2007, 22:18, a spus:
Pont: Exista cooler-uri ``maglev`` la 5 V. Iei U direct din Bec.
te-am intrebat asta pt ca toate motoarele pt. cooler au trei fire (2 poli) si eram curios cum ai conectat un astfel de motor.
"Drona este pt modelism exact ce este maneaua in muzica" - Epicur