Modelism - RHC Forum: reformulare!!!!!!!! - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

reformulare!!!!!!!! sa vedem

#1 Useril este offline   deejaydanyaero 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 675
  • Inregistrat: 31-May 07

Postat 28 October 2007 - 08:49 PM

deci........am un motor brushless cu caracteristicile : Specificatii:
Voltaj: 10-20 V
Nr. celule (Li): 3-5
Nr. celule (NiCd/NiMh): 9-16
Curent in gol: 5 A
Curent in sarcina: < 51 A
Curent maxim in sarcina: 75 A
Turatie in gol: 2550 rpm/v
Elice recomandata: 15 x 8 inch
Tractiune: aprox. 4150 g
Dimensiuni: 36 x 56 mm
Diametru ax: 5 mm
Masa: 250 g (cu cabluri) ce regulatoare folositi voi la acest motor???? ca sunt cativa care il folosesc si sunt multumiti .......
ceea ce realizez este umbra a ceea ce gandesc
0

#2 Useril este offline   HESS 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 955
  • Inregistrat: 08-October 07

Postat 28 October 2007 - 08:53 PM

FLY-100A OPTO BLMC, HiModel
[FLY100] 160,00RON



Poza mare
Cracteristici
Greutate: 40g cu cabluri
Dimensiuni: 52x25x12mm
Curent constant: 100A
Current maxim: 120A (10 secunde)
Numar FET: 48
Alimentare: 2-6 celule LiPo sau 6-16 NiMH
BEC: nu are
PWM: 8 kHz

Aici puteti citii instructiunile de utilizare al FLY-100A OPTO BLMC de la HiModel .

ATENTIE: Scurtcircuitarea iesirilor regulatorului intre ele sau spre nul cauzeaza defectarea instantanee a acestuia. De asemenea, depasirea valorilor curentilor maxim de iesire sau de BEC duce la defectarea regulatorului. Asigurati racirea regulatorului in timpul functionarii prin dirijarea unui flux de aer catre acesta!
GAZ PE APA- sentiment de nedescris!
0

#3 Useril este offline   HESS 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 955
  • Inregistrat: 08-October 07

Postat 28 October 2007 - 08:57 PM

Il modifici un pic....Ii pui racire. Daca te hotarasti, am sa-ti dau poze sa vezi cum am facut eu...
GAZ PE APA- sentiment de nedescris!
0

#4 Useril este offline   HESS 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 955
  • Inregistrat: 08-October 07

Postat 28 October 2007 - 10:33 PM

Fiind de 100A continuu, nu mai ii dau apa....
Apa ii voi da doar la motor. Da, daca face pe nebunu, atunci il servesc .

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-8-1193603602.jpg

GAZ PE APA- sentiment de nedescris!
0

#5 Useril este offline   HESS 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 955
  • Inregistrat: 08-October 07

Postat 28 October 2007 - 10:34 PM

...

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-8-1193603663.jpg

GAZ PE APA- sentiment de nedescris!
0

#6 Useril este offline   HESS 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 955
  • Inregistrat: 08-October 07

Postat 28 October 2007 - 10:35 PM

motorul e asta

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-8-1193603725.jpg

GAZ PE APA- sentiment de nedescris!
0

#7 Useril este offline   Dexter_Jr 

  • Moderator RHC
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1589
  • Inregistrat: 28-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca

Postat 29 October 2007 - 02:50 PM

vrei sa il folosesti pe?
Experimental Rocketry
The only way to fly...



0

#8 Useril este offline   deejaydanyaero 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 675
  • Inregistrat: 31-May 07

Postat 29 October 2007 - 09:25 PM

pe Outlander ....eu zic ca este destul de puternic tinand cont ca Dily il are pe Scorpia lui....din cate stiu eu......deci este bun ESC in combinatie cu BL respectiv? ca acu il comand .........
ceea ce realizez este umbra a ceea ce gandesc
0

#9 Useril este offline   HESS 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 955
  • Inregistrat: 08-October 07

Postat 29 October 2007 - 10:12 PM

Deejaydanyaero, nu iti e bine? De ce te temi? Ia-le si tu pe rand...Curent-duce; tensiune-duce, ce nu iti iese???
Mai ales ca tu, ordonat cum esti, ii vei face si racire!
Daca minte producatorul cu parametrii.....am cam pus-o si eu, si toti care l-au cumparat, nu?
GAZ PE APA- sentiment de nedescris!
0

#10 Useril este offline   HESS 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 955
  • Inregistrat: 08-October 07

Postat 31 October 2007 - 06:09 PM

deejaydanyaero, te-ai hotarat? ce iei?
GAZ PE APA- sentiment de nedescris!
0

#11 Useril este offline   VanPulov 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 503
  • Inregistrat: 01-August 06
  • Gender:Male
  • Location:Zalau-Cluj-München
  • Interests:navo

Postat 31 October 2007 - 07:33 PM

HESS, la 28 Oct 2007, 22:34, a spus:

...

Salutare,

am si eu o intrebare daca nu e cu suparare:
Avand in vedere ca in navomodel aerul nu circula, respectiv e incinta inchisa ermetic (cel putin asa ar trebui), cum asiguri tu un flux de aer la variatorul ala cu radiatoare ? iti va creste temperatura in barca exponential...
nu de alta dar eu tot de ala am si ma indoiesc ca o sa faca fata, mai ales ca variatorul e conceput pentru aeromodele unde nu se pune problema de flux de aer

Numa bine !
0

#12 Useril este offline   HESS 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 955
  • Inregistrat: 08-October 07

Postat 31 October 2007 - 07:39 PM

HESS, la 28 Oct 2007, 22:33, a spus:

Fiind de 100A continuu, nu mai ii dau apa....
Apa ii voi da doar la motor. Da, daca face pe nebunu, atunci il servesc .

De apa spuneam...... De un regulator de aero pe care il bag la navo.....
GAZ PE APA- sentiment de nedescris!
0

#13 Useril este offline   HESS 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 955
  • Inregistrat: 08-October 07

Postat 31 October 2007 - 07:42 PM

cine il baga cu apa, e OK. Cine nu ii mai da apa, ca e suficient de tapan, ii pune un radiator( cu sau fara cooler)......
La barca poti avea prize de aer, la partea superioara, atat la electrica, cat si la termica.
GAZ PE APA- sentiment de nedescris!
0

#14 Useril este offline   nelu bv 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 658
  • Inregistrat: 19-May 07

Postat 04 November 2007 - 01:56 PM

salut . de unde ati luat motorul si reg.. pret motor ?
Decat sa bei si sa conduci mai bine fumezi si zbori !!!!!!!
0

#15 Useril este offline   fulgerica 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2235
  • Inregistrat: 31-July 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:vintage

Postat 04 November 2007 - 01:59 PM

HESS, la 31 Oct 2007, 19:42, a spus:

Cine nu ii mai da apa, ca e suficient de tapan, ii pune un radiator( cu sau fara cooler)......

se poate monta cooler de pc?
Laser frate!
"Drona este pt modelism exact ce este maneaua in muzica" - Epicur
0

#16 Useril este offline   HESS 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 955
  • Inregistrat: 08-October 07

Postat 04 November 2007 - 10:18 PM

Da. Ce se intampla? sunt situatii cand regulatorul este destul de ``fortos`` pt motorul pe care il comanda, si nu mai are sens sa ``iei`` din debitul de apa al mot.... Nu mai bagi 2 prize de apa. Bagi doar una pt motor. La reg, ii pui peste placa Mos-urilor, dupa ce ai decupat termoretractilul, ii pui un radiator gen placa video. Ceva micut. Daca vrei si ai prize de aer in barca, ii pui si cooler.
Pont: Exista cooler-uri ``maglev`` la 5 V. Iei U direct din Bec.
GAZ PE APA- sentiment de nedescris!
0

#17 Useril este offline   HESS 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 955
  • Inregistrat: 08-October 07

Postat 04 November 2007 - 10:25 PM

si ceva ``vizibil``, ca vorba multa...

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-8-1194207911.jpg

GAZ PE APA- sentiment de nedescris!
0

#18 Useril este offline   HESS 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 955
  • Inregistrat: 08-October 07

Postat 04 November 2007 - 10:30 PM

nelu bv, la 4 Nov 2007, 13:56, a spus:

salut . de unde ati luat motorul si reg.. pret motor ?


*Motor =BL B2845-8T, tip inrunner, Masa: 135 g, KV: 3745, 28A 97,00RON
*Reg=FLY-100A OPTO BLMC, HiModel 160,00RON
GAZ PE APA- sentiment de nedescris!
0

#19 Useril este offline   VanPulov 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 503
  • Inregistrat: 01-August 06
  • Gender:Male
  • Location:Zalau-Cluj-München
  • Interests:navo

Postat 04 November 2007 - 10:53 PM

HESS, la 4 Nov 2007, 22:30, a spus:

nelu bv, la 4 Nov 2007, 13:56, a spus:

salut . de unde ati luat motorul si reg.. pret motor ?

*Motor =BL B2845-8T, tip inrunner, Masa: 135 g, KV: 3745, 28A 97,00RON
*Reg=FLY-100A OPTO BLMC, HiModel 160,00RON

poti sa imi zici cum se comporta mtorul asta ? si pe ce model il folosesti

merci !
0

#20 Useril este offline   HESS 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 955
  • Inregistrat: 08-October 07

Postat 04 November 2007 - 11:12 PM

VanPulov, in poza e un cobalt periat si un reg no limit. Acolo am si maglevul.
Reg si mot carora le-am dat parametrii, le-am luat de 2 saptamani si vreau sa le pun in locul primelor , pe un B Marine cu care sper sa ajung la 50Km/h...
GAZ PE APA- sentiment de nedescris!
0

#21 Useril este offline   HESS 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 955
  • Inregistrat: 08-October 07

Postat 04 November 2007 - 11:14 PM

Sigur va fi rau, ca am vazut ``tuningul`` asta pe un cata si era ``periculos`` rau...
GAZ PE APA- sentiment de nedescris!
0

#22 Useril este offline   fulgerica 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2235
  • Inregistrat: 31-July 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:vintage

Postat 04 November 2007 - 11:47 PM

HESS, la 4 Nov 2007, 22:18, a spus:

Da. Ce se intampla? sunt situatii cand regulatorul este destul de ``fortos`` pt motorul pe care il comanda, si nu mai are sens sa ``iei`` din debitul de apa al mot.... Nu mai bagi 2 prize de apa. Bagi doar una pt motor. La reg, ii pui peste placa Mos-urilor, dupa ce ai decupat termoretractilul, ii pui un radiator gen placa video. Ceva micut. Daca vrei si ai prize de aer in barca, ii pui si cooler.
Pont: Exista cooler-uri ``maglev`` la 5 V. Iei U direct din Bec.

te-am intrebat asta pt ca toate motoarele pt. cooler au trei fire (2 poli) si eram curios cum ai conectat un astfel de motor.
Laser frate!
"Drona este pt modelism exact ce este maneaua in muzica" - Epicur
0

#23 Useril este offline   HESS 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 955
  • Inregistrat: 08-October 07

Postat 05 November 2007 - 12:54 AM

Eu am 4 coolere cu 2 fire: rosu+ si negru-. Sunt si cu al 3-lea, de obicei pt ``citirea ``turatiei.
Da-i tensiune pe cele doua, rosu si negru. Al 3 lea lasa-l in aer. Daca nu vrea cauta ``simple``, cu doua fire
GAZ PE APA- sentiment de nedescris!
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro