Modelism - RHC Forum: Walkera 68B Centrare? - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Walkera 68B Centrare?

#1 Useril este offline   xstranger 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 28
  • Inregistrat: 19-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 19 October 2007 - 01:14 AM

Salut

Am un walkera 68b si nu reusesc sa-l tin stabil in aer...cred ca nu e centrat corect.Daca se pricepe cineva cu anumite sfaturi ,mi-ar prinde foarte bine.Acesta este elicopterul pe care-l detin si caracteristicile: http://www.bananahobby.com/1169.html

Precizez ca sunt din Timisoara si mi-ar prinde bine daca ar fii cineva in Tm care ma poate ajuta. Deasemenea sunt dispus sa merg si prin imprejurimi la cineva care se pricepe sa-l centreze si sa-mi dea un sfat.De pilotat,ma pricep cat de cat,asa cred eu,mai am un Lava V4 cu care ma descurc foarte bine prin casa :o. Cu asa e altfel...pls help
0

#2 Useril este offline   Rontaila 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 324
  • Inregistrat: 29-May 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI /BERCENI
  • Interests:Tot ce zboara cu motor sau se scufunda in mare

Postat 19 October 2007 - 09:29 AM

Salut ,
Sa procedam un pic mai organizat :
1. ce probleme ai ,vibratii , se roteste in jurul aului vertical ,derapeaza dreapta sau stg, fii mai precis ca sa putem sa-ti fim de ajutor.

Bafta si CAVOK
Primul sosit ,ultimul plecat..
0

#3 Useril este offline   xstranger 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 28
  • Inregistrat: 19-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 19 October 2007 - 06:42 PM

Pai sa incep cu un exemplu: rotirea cozii spre dreapta...incerc sa o reglez mutand cate o gradare spre stanga ,cand cred ca am reusit sa centrez,la prima virare pe care o fac eu intentionat din joistick se deregleaza,nu mai este in echilibru....aceeasi problema o am si cu stanga-dreapta,fata-inapoi,nu am apucat sa incerc,deoarece nu am avut curaju sa decolez.....Can am facut-o prima data,abia am reusit sa revin cu elicopteru in picioare,precizez ca nu l-am ridicat mai mult de 80 cm si a avut o deviatie spre stanga si inapoi pe care am incercat sa o corectez din joistic....Am impresia ca orice as face,e prea mult,daca trage in stanga,dau dreapta,dupa care o ia prea mult in dreapta........:angry: ca la o masina care e pierduta de sub control. Celalalt elicopter pe care-l am un lama v4,daca-l ridic la minim 30 cm de sol sta singur la punctu zere,cu o deviatie foarte mica in jurul axei...lucru care mi se pare normal...ceea ce iti permite sa-l pilotezi.Dar in momentul in care elicopterul meu al mare nu poate face acest lucru,mie mi se pare aproape imposibil sa-l pot pilota.
Precizez ca nu are vibratii decat la turatie mica,ceea ce cred ca este normal....in rest la turatiemai mare,nu mai are...
0

#4 Useril este offline   Rontaila 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 324
  • Inregistrat: 29-May 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI /BERCENI
  • Interests:Tot ce zboara cu motor sau se scufunda in mare

Postat 20 October 2007 - 12:09 PM

Atentie ! daca se roteste coada la dreapta muta trim la DREAPTA pentru ca trebuie sa compensezi miscarea Botului la stg.Verifica daca centrajul este corect : cu bateria montata pune flybar-ul la 90* pe axa long a heli si ridica-l de flybar ca pe o balanta ,trebuie sa stea la orizontala sau usor in fata.( vezi in manual) verifica jocul in articulatiile de la comenzi si servo sa nu fie unele prea stinse sau prea largi. Uite o adresa cu un manual mai detailat http://www.venom-group.com/print_motion/ma...6230_Manual.pdf

Bafta si CAVOK
Primul sosit ,ultimul plecat..
0

#5 Useril este offline   xstranger 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 28
  • Inregistrat: 19-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 20 October 2007 - 01:28 PM

Mersi pentru documentatie,e foarte buna....dar ma tem ca elicopterul meu e deja setat cum spune la carte :D . Am o intrebare,sigur poate emai prosteasca,nu am mai zburat cu un astfel de elicopter pana acum,dar din ce am sesizat eu...de exemplu,dau comanda sa intorc botu spre dreapta din coada,in momentul in caredau drumu la comanda si stick-ul revine in pozitia 0,miscarea de rotatie tot continua,asa se intampla si daca vreau sa inclin elicopteru spre standa sau dreapta. Ceea ce vreau eu sa stiu este daca in momentul in care dau drumu la stick,el tre sa revina in pozitia 0,adica orizontala,sau sa cintinue miscarea imprimata prima data si pentru a o corecta tre sa dau odata in sens opus,ceea ce mi se pare foarte greu :D
0

#6 Useril este offline   Rontaila 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 324
  • Inregistrat: 29-May 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI /BERCENI
  • Interests:Tot ce zboara cu motor sau se scufunda in mare

Postat 20 October 2007 - 05:32 PM

Miscarea trebuie oprita cu usoara comanda inversa : rotesti dreapta ca sa opresti dai putin stinga .pe giro ai doua butoane unul nom/rev care inverseaza sensul comenzii date de giro cozii si unul AVCS/NORM acesta la inceput trebuie setat pe AVCS si daca este regalta sensibilitatea corect trebuie sa mentina singur directia .
Pe modul AVCS ledul este aprins si clipeste cind giro da comenzi.Un ultim amanunt ,toate heli sub inaltimea de 60cm tind sa se rotesca stg si sa derapeze lateral stg si usor fata daca lasi comenzile nemiscate 2/3 sec. Daca ai rabdare urmeaza scoala depilotaj a lui Radd http://www.dream-mod.../eco/index.html

Bafta si CAVOK
Primul sosit ,ultimul plecat..
0

#7 Useril este offline   charlie 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 765
  • Inregistrat: 31-May 04

Postat 26 October 2007 - 10:55 AM

Cu elicopterul jos...cresti usor usor pich-ul colectiv la rotor...incerci sa-l ridici putin cate putin pana cand tinde sa piarda contactul cu solul. In acest moment te uiti atent ce tendinta de miscare are. Daca botul incepe sa se roteasca in vreo directie compensezi sa ramana pe loc miscand rudder in sensul invers.

Daca la desprindere, HELI are tendinta sa se incline catre stanga sau dreapta trebuie sa corectezi din trim-uri pana cand se ridica singur de jos fara sa alunece spre vreo parte. El nu va sta insa singur la punct fix ci o va lua in lateral sau inainte sau inapoi etc...dar cu cat este mai centrat cu atat miscarea catre lateral va fi mai lenta si va fi intarziata.

Imagineaza-ti o bila de metal pusa deasupa pe o placa de sticla. Daca ridici placa perfect orizontal bila nu va aluneca catre margini. Cu cat placa este mai inclinata cu atat bila ruleaza mai repede si accelerat catre directia de incinare.

Etc..trebuie sa simti putin miscarea si o sa vezi ca lucrurile se simplifica.

Succes.

Concluzie...daca l-ai ridicat la 1m inaltime HELI trebuie sa stea 1-2 secunde aproape nemiscat dupa care va "aluneca" usor usor si din ce in ce mai repede in lateral sau inainte sau inapoi, etc.
0

#8 Useril este offline   xstranger 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 28
  • Inregistrat: 19-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 29 October 2007 - 08:38 PM

ok,mersi de sfat,astept sa se indrepte vremea si o sa incerc.Ceea ce ai zis tu am incercat si eu,dar problema este ca are o miscare lenta din coada inainte sa ajunga la punctul de care ziceai,care nu o pot corecta din trim (ori merge spre stanga,ori merge spre dreapta daca modific trim opus,deci nu gasesc punctu de mijloc). Insa mi-am luat odata inima in dinti si l-am accelerat sa se desprinda,s-a desprins pe la vreo 1.5 m - 2m, se invartea de coada si cand am dat de joistick in sens opus s-a oprit miscarea si l-am aterizat.....de emotii...desi parea cat de cat ok...Daca as reusi sa opresc miscarea din coada la acelerarea pe sol pana in momentul desprinderii ar fii ok,dar am inteles ca e normal sa se invarta putin de bot si sa alunece spre stanga...
0

#9 Useril este offline   Rontaila 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 324
  • Inregistrat: 29-May 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI /BERCENI
  • Interests:Tot ce zboara cu motor sau se scufunda in mare

Postat 30 October 2007 - 06:12 PM

Incearca o varianta 'neortodoxa' in functie de sensul de rotatie (unde se duce botul) modifica pasul eliciei de coada mutand bratul servo-ului de actionare a pasului cozii un dinte fata de pozitia de acum (incearca asta doar deca rotirea este destul de mare in zbor la punct fix la h= 30/40 cm) .Este posibil sa ai doar o rotire brusca stg la cuplarea motorului si atunci este bine sa verifici setarea ESC-ului s-ar putea sa fie reglat pe culplare "hard",CITESTE INSTRUCTIUNILE SI VEZI CUM CINTA LA CUPLAREA BATERIEI.

Bafta si CAVOK
Primul sosit ,ultimul plecat..
0

#10 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 02 November 2007 - 12:56 PM

salut, sunt destul de multi modelisti in timisoara, chiar si cu heli... da-mi un mi sa iti zic cum ne poti contacta sa iesi la zbor cu noi.

Calin


0

#11 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1566
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 02 November 2007 - 01:28 PM

chiar suntem destui cu heli in tm -4 zic eu e foarte mult\
te pot ajuta cu placere si eu si colegii ..
id de yahoo nen772002
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#12 Useril este offline   xstranger 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 28
  • Inregistrat: 19-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 05 November 2007 - 01:57 AM

nen77, la 2 Nov 2007, 13:28, a spus:

chiar suntem destui cu heli in tm -4 zic eu e foarte mult\
te pot ajuta cu placere si eu si colegii ..
id de yahoo nen772002

Mersi pt raspuns,te-am adaugat in lista. choar am nevoie de ajutor,mai ales ca mai am o noua achizitie,un belt cp :) facut de mine,am comandat din greseala kitt-ul :( nu heli RTF
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro