Modelism - RHC Forum: va rog sa ma ajutati ... plzzzzzzzzzzzz - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

va rog sa ma ajutati ... plzzzzzzzzzzzz am nevoie de ajutor

#1 Useril este offline   serpisorul 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 11
  • Inregistrat: 02-August 07

Postat 24 September 2007 - 08:41 PM

am mai deschis un subiect in care am scris acelas lucru ....dar nu a raspuns decat o persoana .. v-as ruga sa ma ajutati daca se poate . Va sunt recunsocator .
deci sa o luam cu inceputul ...... fac o aripa ....este din depron ...am ineput constructia ei ... si am o intrebare legata de motor . Motorul , la acest aeromodel fa vii pus in spate , nu in fata . Ce motor ar trebui sa pun ?? adika ce tip ?? brushed sau brushless ?? sau se pot folosi ambele ?? Eu as vrea sa pun brushed (daca se poate) , vreau brushed pentru ca am un reductor pentru motor brushed.... daca se poate bune brushed in spate voi pune , dar inainte vreau sa stiu daca se poate . Si daca se poate as vrea si un motor recomandat .... Va multumesc foarte mult si daca am gresit ceva sa ma corectati .
0

#2 Useril este offline   jester 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1296
  • Inregistrat: 11-April 04

Postat 24 September 2007 - 09:02 PM

Citeaza

Va multumesc foarte mult si daca am gresit ceva sa ma corectati .



poate aici...

Citeaza

Va sunt recunsocator .
:huh: :D

si aici...

Citeaza

fa vii pus in spate
http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif

Aceasta postare a fost editata de jester: 24 September 2007 - 09:03 PM

I feel the need, the neeed for speeed.....
0

#3 Useril este offline   casper20 

  • Lifetime Beginner
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3598
  • Inregistrat: 09-June 07
  • Gender:Male
  • Location:TG-MURES

Postat 24 September 2007 - 09:05 PM

Un seria 300 cu reductor ii excelent numa ca itzi tree morisca" mare
Prabusirea este o aterizare necontrolata..................sau nu?

FPV is not a crime!

Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163

Tel: 0741-931.767
0

#4 Useril este offline   protheus 

  • 日本語
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1719
  • Inregistrat: 26-August 07
  • Gender:Male
  • Location:Manage
  • Interests:Cate un pic din fiecare domeniu.

Postat 24 September 2007 - 09:05 PM

Motorul merge oricare(adica brushed sau brushless- alegerea ta) si de mers oricare din ele merge pus pe spate, singura diferenta e elicea(care trebuie sa fie pusher). Ca pret recomand cele brushed, dar ca performante cele brushless. Ca sa poata sa iti spuna cineva cam ce motor ar merge trebuie sa dai o greutate ceva a aripii si ceva detalii(anvergura etc).
Cu stima si respect


PS. Invartitul bornelor de la motor sper ca se subintelege.

Aceasta postare a fost editata de protheus: 24 September 2007 - 09:26 PM

 "Pai, impartim egal totul, o jumate tu, o jumate eu si o jumate Ion."  
0

#5 Useril este offline   Dexter_Jr 

  • Moderator RHC
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1589
  • Inregistrat: 28-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca

Postat 24 September 2007 - 09:12 PM

vezi ca daca-l faci pusher motoru tre sa se invarta invers...
la brushed pui firele invers...de obicei motoarele au un punct rosu in dreptul bornei pt +
iar la brushless inversezi oricare 2 fire si se invarte invers.
Experimental Rocketry
The only way to fly...



0

#6 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 25 September 2007 - 12:15 AM

Motoarele direct drive cu perii au, de obicei, timing-ul reglat sa fie utilizate in fata. Cele destinate sa fie pusher-e sau pentru a fi utilizate cu reductor au timing-ul reglat invers. Acestea au in titulatura mentiunea "reverse". Bineinteles ca se invart si invers dar au randament mai mic in celalalt sens.

Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 25 September 2007 - 12:15 AM

0

#7 Useril este offline   zgr_44 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1324
  • Inregistrat: 02-February 07
  • Gender:Male
  • Location:Birmingham UK

Postat 25 September 2007 - 12:58 AM

Deci, in momentul cand ai schimbat alimentarea la un motor brushed automat se va schimba sensul de rotire spre dreapta.....si atunci ce poate face o elicie, decat sa impinga....deci elicia va ramane aceasi, numai ca va trebuii intoarsa invers pt. a respecta frofilul ei......daca pui o elicie cu pasul pe invers asa zisa pusher si evident cu rotire tot spre stanga, atunci nu mai este necesara inversarea polaritatii motorului....
Lucrurile sunt simple.......noi le complicam...
0

#8 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 25 September 2007 - 03:24 AM

Corect. Daca pastrezi sensul bun poti schimba elicea cu una pusher. Baiul este ca sunt mai rare. Pe de alta parte motoarele destinate sa lucreze cu reductor sunt ceva curent.
Deci, dupa mine, solutia cea mai simpla este un motor destinat reductorului, deci "reverse", cu elice normala....zic si eu.

PS. Elicea pusher este obligatorie daca utilizezi un motor termic.
0

#9 Useril este offline   zgr_44 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1324
  • Inregistrat: 02-February 07
  • Gender:Male
  • Location:Birmingham UK

Postat 25 September 2007 - 07:36 PM

Se poate si asa ?, la 25 Sep 2007, 03:24, a spus:

Corect. Daca pastrezi sensul bun poti schimba elicea cu una pusher. Baiul este ca sunt mai rare. Pe de alta parte motoarele destinate sa lucreze cu reductor sunt ceva curent.
Deci, dupa mine, solutia cea mai simpla este un motor destinat reductorului, deci "reverse", cu elice normala....zic si eu.

PS. Elicea pusher este obligatorie daca utilizezi un motor termic.

Da, dar in acest caz intervine urmatoarea problema: cat loc are la dispozitie sa mai inghesuie si reductorul.... iar in cazul unui motor termic, chiar ca nu am vazut motoare care merg pe dreapta..... :D

Aceasta postare a fost editata de zgr_44: 25 September 2007 - 07:38 PM

Lucrurile sunt simple.......noi le complicam...
0

#10 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 26 September 2007 - 01:18 AM

Poate nu am fost eu clar in exprimare sau poate nu ai citit atent.... Spuneam sa foloseasca ca motor pusher, direct drive, unul destinat sa lucreze cu reductor. Dar singur. Pai daca ar folosi cu reductor ne intoarcem de unde am plecat: este necesara elice pusher.
0

#11 Useril este offline   serpisorul 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 11
  • Inregistrat: 02-August 07

Postat 30 September 2007 - 11:52 AM

si ce motor brushless sa pun ?? in-runner sau out-runner >????
0

#12 Useril este offline   jeery 

  • Grup: Members
  • Postari: 0
  • Inregistrat: 18-September 07

Postat 01 October 2007 - 05:37 PM

buna nu le am cu motoarele si mie mi-ar prinde bine umpic de scolire dar in functie cu sensul de rotatie la termice poti sa iti faci o elicie inversa si nu mai ai probleme
0

#13 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 01 October 2007 - 07:04 PM

jeery, la 1 Oct 2007, 18:37, a spus:

poti sa iti faci o elicie inversa

cum?
vreau si eu una....
flying is my life...
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro