Revin cu noutati.
Ieri a venit coletul din China cu bateria LiFePo4;
36V 12AH cu BMS incorporat, 5.5 KG cu incarcator de 36V 2A;
Aseara am montat bateria pe bicicleta in locul celei cu plumb; bateria noua pare asa mica si usoara fata de cea cu plumb !
Practic ansamblul bicicleta - baterie s-a usurat cu 9 kg; se simte la plecarile de pe loc, la datul din pedale;
Viteza maxima a fost aseara de 30 km/h;
Pe baterie exista un si un indicator de incarcare format din patru leduri: unul rosu si trei verzi;
Sunt curios ce autonomie scot cu o incarcare.
bicicleta electrica ... componente electrice
#62
Postat 04 August 2010 - 07:31 AM
Salutare
Are cineva cumva vreun controller pentru scuter electric de 36V minim 300W,de vanzare
Stima
Are cineva cumva vreun controller pentru scuter electric de 36V minim 300W,de vanzare
Stima
#63
Postat 21 February 2011 - 10:15 AM
Mi-a zis un prieten care are o bicicleta electrica ca la el se invarte contoarul mult cand o incarca si cam mareste factura. Nu prea inteleg de ce. Cand incarc o baterie de masina la priza nu face la fel. Si nici ca viteza nu e prea stralucita. Max 25 km /h.
Se merita o bicicleta electrica in conditile acestea ?
Se merita o bicicleta electrica in conditile acestea ?
Boilere , Panouri solare
#64
Postat 31 March 2011 - 11:55 AM
depinde de incarcator;
un incarcator de 36V la 2 A consuma cam 100W de la priza;
daca acumulatorii au 20 AH atunci dureaza cam 10 ore de incarcare; ar fi cam 1 kw; care costa cam 1 RON;
la incarcatorul de masina depinde care este curentul de incarcare;
de obicei e destul de mic; 1 - 1.5 A si este la 12 V;
2A x 36 V inseamna 72W
sa zicem 2A x 12 V inseamna 24W
deci si din priza trage mai putin;
cit despre viteaza bicicletei electrice: 25 km/h e o viteza acceptabila; cu cit creste viteza cu atit creste consumul;
daca mergi pe sosea cu 25 km/h constant vei parcurge sa zicem 30 km cu o incarcare;
in oras unde accelerezi si frinezi des treaba se schimba.
eu am reusit sa merg cam 40 km la o incarcare cu acumulatori de plumb;
si tot asa.
un incarcator de 36V la 2 A consuma cam 100W de la priza;
daca acumulatorii au 20 AH atunci dureaza cam 10 ore de incarcare; ar fi cam 1 kw; care costa cam 1 RON;
la incarcatorul de masina depinde care este curentul de incarcare;
de obicei e destul de mic; 1 - 1.5 A si este la 12 V;
2A x 36 V inseamna 72W
sa zicem 2A x 12 V inseamna 24W
deci si din priza trage mai putin;
cit despre viteaza bicicletei electrice: 25 km/h e o viteza acceptabila; cu cit creste viteza cu atit creste consumul;
daca mergi pe sosea cu 25 km/h constant vei parcurge sa zicem 30 km cu o incarcare;
in oras unde accelerezi si frinezi des treaba se schimba.
eu am reusit sa merg cam 40 km la o incarcare cu acumulatori de plumb;
si tot asa.