Modelism - RHC Forum: bicicleta electrica - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3

bicicleta electrica ... componente electrice

#51 Useril este offline   Hrakius 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 3
  • Inregistrat: 13-September 09

Postat 16 September 2009 - 12:57 PM

Vezi postareadan_mitea, la Sep 14 2009, 01:26 PM, a spus:

Pune-i fulia sau pinionul pe un rulment unisens.

Rulment unisens este ce este si la roata din spate de la bicicleta? Unde as putea gasi unul?
0

#52 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 16 September 2009 - 01:21 PM

Sunt utilizati si in automodele. Cred ca sunt suficient de robusti si pentru aplicatia ta. Ma bazez pe faptul ca un motor de automodel poate avea si 3CP.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
0

#53 Useril este offline   Hrakius 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 3
  • Inregistrat: 13-September 09

Postat 16 September 2009 - 03:58 PM

Totusi nu inteleg ce face acest rulment unisens. Cupleaza numai intr-o directie si aluneca in cealalta? Cum ma ajuta asta la pedalare cand nu merge motorul?

Aceasta postare a fost editata de Hrakius: 16 September 2009 - 03:58 PM

0

#54 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 16 September 2009 - 06:10 PM

Exact. Cand motorul merge rulmentul este blocat si axul motorului actioneaza pinionul. Cand motorul nu-i alimentat si tu pedalezi atunci rulmentul se misca liber si tu nu invarti motorul. Nu asta vroiai?
De fapt rulmentul unisens poate fi asimilat cu un clichet dar cu pasi infinit de mici.
0

#55 Useril este offline   p990i 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 218
  • Inregistrat: 18-November 06

Postat 19 September 2009 - 01:32 AM

Acest rulment ar trebui pus la pedale daca vrei sa folosesti lantul initial al bicicletei.
0

#56 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 19 September 2009 - 04:40 AM

Acum, daca stau si ma gandesc, ar trebui unul la pedale si unul la motor. Astfel cele doua sisteme ar fi independente...sper sa nu ma insel.
0

#57 Useril este offline   andrutu 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 1
  • Inregistrat: 17-May 09

Postat 26 April 2010 - 04:51 PM

salutare!

am si eu o intrebare:


asa ceva nu se poate construi diy?


clip 1

clip 2
0

#58 Useril este offline   mihai1972 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 57
  • Inregistrat: 05-May 10

Postat 05 May 2010 - 07:56 PM

Vezi postareap990i, la Sep 5 2009, 07:58 PM, a spus:

Azi m-am jucat cu ea, dupa ce am fost nevoit sa mut pinionul de ghidaj pe spate.
Testele au fost facute cu un acumulator pe acid 9Ah de UPS, deci slabut; senzatie placuta, raspuns frumos la acceleratie, foarte multumit.
Cu toate astea...
M-am decis sa trec pe curea drept pentru care ma intorc iar la fulii iar dupa cati bani am bagat in pinioane, in modificari, etc. apare necesitatea gasirii unor fulii ieftine, deoarece vreau sa cumpar si niste lifepo4. As vrea sa merg pe curele 3M iar fuliile aferente vor fi HTD 3M. Diametrele utile sa fie de 20-25 respectiv 65 mm

Cateva filmulete cu distractia de azi:
http://www.youtube.c...h?v=-RH-U4ywkI0
http://www.youtube.c...h?v=NJMJZYNJeuQ

Pacat ca s-a descarcat acumulatorul si ca nu aveam toate chestiile legate cumva la un loc.



Buna seara,

mi-am cumparat o bicicleta electrica de curind; am mers la prima incarcare cam 40 km;
bicicleta are un set de 3 baterii de 12 V 12AH; motorul este brushless si este pe roata din spate;

am vazut ca ati pomenit de baterii lifepo4; de unde se pot achizitiona ? exista la noi vinzatori de asa ceva ?
problema cu bateriile acid-pb este ca sunt grele - cele trei baterii de la mine cintaresc 14 kg;
0

#59 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 05 May 2010 - 08:38 PM

Cele mai la indemna ar fi pack-urile de la sculele DeWalt, care contin 10 elemente de 2.3Ah, dar cam costa...
Ca sa obtii 12v 12Ah ti-ar trebui 20 elemente, deci 2 pack DeWalt, conectate 4s5p, si care ar da 13.2V 11.5Ah. Greutatea ar fi de 1.4kg (70gr cell * 20) + cablarea.
Din lume, la asemenea cantitati, se gasesc si la 10$ celula, deci 200$, cat e la noi un singur pack.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#60 Useril este offline   mihai1972 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 57
  • Inregistrat: 05-May 10

Postat 17 June 2010 - 12:12 PM

Revin cu noutati:

1) am reusit sa merg cam 40 km cu o incarcare;
2) am gasit baterii LiFePo4 la niste producatori din China; costa 240 $ un pack de 36V 20 AH compus din 24 de bucati baterii
de 3.2 V /10 AH; problema este ca trebuie conectati la un dispozitiv numit BMS care gestioneaza incarcarea si consumul din baterii;
in banii astia este inclus si un incarcator de 5 A, deci incarcarea se face rapid; problema este transportul pentru ca pack-ul are 10 kg
si costa ceva bani transportul pina in Ro; cu tot cu transport si TVA ajunge la 400 $; ce e interesant cu aceste baterii e faptul ca
rezista la 1000 de cicluri de incarcare si raspund mult mai bine la solocitarile de consum decit bateriile pe plumb; oricum echivalentul
in baterii cu plumb la 36 V 20 AH e destul de greu - peste 20 kg;

cu bateriile LiFePo4 cred ca o sa reusesc sa ma deplasez cel putin 60 km cu o incarcare; eu sper sa mearga peste 60 km;

producator LiFePo4: 1

2

de la aceste site-uri am primit raspuns cu preturi si detalii de transport;

pentru cine vrea sa-si construiasca o bicicleta electrica am gasit site-ul : mag
cu componente pentru scooter-e pe benzina si electrice: motoare, controller-e, roti cu motor in butuc, etc.

am gasit si citiva vinzatori de biciclete electrice in Romania: Ro1

Ro2
problema este pretul foarte mare: de la 8000 RON in sus; e adevarat ca bicicletele arata foarte bine; nu sunt trecute detalii tehnice
despre partea de propulsie electrica: motor, putere, set de baterii si autonomie; am incercat sa discut si nu au fost in stare sa-mi dea prea multe detalii;

pentru cine e interesat sa cumpere ce am si eu: de vinzare
0

#61 Useril este offline   mihai1972 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 57
  • Inregistrat: 05-May 10

Postat 09 July 2010 - 09:49 AM

Revin cu noutati.

Ieri a venit coletul din China cu bateria LiFePo4;

36V 12AH cu BMS incorporat, 5.5 KG cu incarcator de 36V 2A;

Aseara am montat bateria pe bicicleta in locul celei cu plumb; bateria noua pare asa mica si usoara fata de cea cu plumb !

Practic ansamblul bicicleta - baterie s-a usurat cu 9 kg; se simte la plecarile de pe loc, la datul din pedale;

Viteza maxima a fost aseara de 30 km/h;

Pe baterie exista un si un indicator de incarcare format din patru leduri: unul rosu si trei verzi;

Sunt curios ce autonomie scot cu o incarcare.
0

#62 Useril este offline   ionut EZ 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 928
  • Inregistrat: 28-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Interests:Modelism

Postat 04 August 2010 - 07:31 AM

Salutare
Are cineva cumva vreun controller pentru scuter electric de 36V minim 300W,de vanzare

Stima
Robbe SZD-54
Yak 55 Telink
Ansmann Virus 4.1cc
Thunder Tiger E-MTA



Aeroclub Fagaras
0

#63 Useril este offline   cristi_d6 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 20
  • Inregistrat: 18-February 11
  • Gender:Male

Postat 21 February 2011 - 10:15 AM

Mi-a zis un prieten care are o bicicleta electrica ca la el se invarte contoarul mult cand o incarca si cam mareste factura. Nu prea inteleg de ce. Cand incarc o baterie de masina la priza nu face la fel. Si nici ca viteza nu e prea stralucita. Max 25 km /h.
Se merita o bicicleta electrica in conditile acestea ?
Boilere , Panouri solare
0

#64 Useril este offline   mihai1972 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 57
  • Inregistrat: 05-May 10

Postat 31 March 2011 - 11:55 AM

depinde de incarcator;
un incarcator de 36V la 2 A consuma cam 100W de la priza;
daca acumulatorii au 20 AH atunci dureaza cam 10 ore de incarcare; ar fi cam 1 kw; care costa cam 1 RON;

la incarcatorul de masina depinde care este curentul de incarcare;
de obicei e destul de mic; 1 - 1.5 A si este la 12 V;

2A x 36 V inseamna 72W

sa zicem 2A x 12 V inseamna 24W

deci si din priza trage mai putin;

cit despre viteaza bicicletei electrice: 25 km/h e o viteza acceptabila; cu cit creste viteza cu atit creste consumul;
daca mergi pe sosea cu 25 km/h constant vei parcurge sa zicem 30 km cu o incarcare;
in oras unde accelerezi si frinezi des treaba se schimba.

eu am reusit sa merg cam 40 km la o incarcare cu acumulatori de plumb;


si tot asa.
0

#65 Useril este offline   bbogdanmircea 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 267
  • Inregistrat: 25-October 07

Postat 09 August 2011 - 04:14 PM

Cam bate vantul prin Romania in legatura cu bicicletele electrice.
Nu e asa mihai1972?
Inafara de softpedia si aici...numai la chinezi mai gasesti cate una alta
CU FIECARE NOAPTE NEDORMITA ADAUGI O ZI LA VIATA TA.
0

Arata acest topic


  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro