Modelism - RHC Forum: Automodele pe zapada - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

Automodele pe zapada

#31 Useril este offline   Buggy-man 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 1804
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 18 December 2002 - 11:34 AM

Las' ca sti tu la ce s-a referit Viper.Nu face pe inteligentul cu noi ca s-ar putea sa-ti dam antigel data viitoare.
RHCForum - Webmaster
0

#32 Useril este offline   Buggy-man 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 1804
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 18 December 2002 - 11:41 AM

...am uitat sa spun ceva, treaba cu ventilarea motorului la -10 grade...sa fim seriosi.
Temperatura de functionare in regim normal este de 90 de grade.Admitand ca temperatura exterioara este de -10 grade chiuloasa motorului nu depaseste +50 de grade.
In varianta propusa de mine, cu mult noroc temperatura pe chiuloasa creste cu maxim 10-15 grade, cea ce inseamna 60-65 grade.

In final problema principala este cu totu alta, cum izolam masina sa nu mai intre zapada in ea?
RHCForum - Webmaster
0

#33 Useril este offline   VIPER 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1506
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Star Wars (colectii), Automodelism (cu si fara radiocomanda), F1, WRC, masini, calatorii...

Postat 18 December 2002 - 12:27 PM

Maturam si asta e, o sa intre mult mai putina zapada ca data trecuta cand era neatinsa si mai si ningea..... Eu nu-i fac nimic... Adica ma asigur de etanseitatea receptorului, bateriilor si servourilor si atat. Si o sa merg cu caroseria pusa!
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Flickr - pozele mele
0

#34 Useril este offline   alexella 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 431
  • Inregistrat: 21-May 02

Postat 18 December 2002 - 02:40 PM

Parerea mea... ca bagator de seama...
Ca am facut ca pisica. Am dat vre-o doua ture prin zapada si... m-am oprit, ca incepuse sa sughitze...

Masinile iarna... problema tre' pusa pe doua directii.

O directie aceea a adaptarii unor solutii provizorii cu rezultate maxime si cu minimum de stricaciuni, dar si cu minim de efort. Si aici putem inventa destule...

O alta directie aceea a unei masini care din start isi propune sa fie "all weather".... Precum exista variatoare rezistente la apa (din fabrica), probabil exista si celelalte componente sau solutii pentru asa ceva. Varianta cutiei etanse pentru baterii, receptor si.. altele, mi se pare cea mai fiabila si usor de realizat. Ramane de vazut daca exista servo-uri full-waterproof. Sau ele sunt tratate ca consumabile si.. asta e...

Deci, ori o concepeti de la zero sa fie all wheather si nu doar all terrain, ori incercati sa o protejati cat de mult puteti.

Si ganditi-va ca nu zapada ar fi provocarea ultima. Imaginati-va cum arata o cursa prin noroi...
Si ca sa va ajut, uite si o poza mai jos....

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: exxtreme_mud.jpg

Oriunde vei merge, acolo vei ajunge............
0

#35 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 18 December 2002 - 11:50 PM

Despre izolarea receptorului si a bateriilor va propun solutia folosita de navomodelisti, un prezervativ impregnat in putin talc.
Daca arde eu va propun o intalnire pe lacul de la CSTA. Gheata e beton si suprafata ca-n palma.Eu chiar o sa pilotez un avion pe gheata.
PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro