ce urmeaza dupa cessna? nu mai reprezinta o provocare...
#1
Postat 08 September 2007 - 03:49 PM
am un cessna 182 si l-am zburat (si rupt) destul. As vrea sa trec la pasul urmator... Ce imi recomandati? un model cu aripa central amplasata? Am si un p51 D pe dulap dar nu am curaj inca sa il zbor... oricum am incercat si nu prea a mers bine treaba... m-am cam speriat... ceva intermediar? astept sugestii.
35 MHz, canal 70
#2
Postat 08 September 2007 - 08:10 PM
#3
Postat 08 September 2007 - 08:38 PM
Aceasta postare a fost editata de protheus: 08 September 2007 - 08:39 PM
#4
Postat 08 September 2007 - 08:48 PM
nu, nu il vand pentru ca este primul meu model (deh... nostalgiile)
ii fac acum un schimb pt fuselaj si ampenaje. o sa arate ca nou. si il pun pe dulap ca o sa mai zbor cu el din cand in cand.. sry..
35 MHz, canal 70
#6
Postat 09 September 2007 - 01:15 PM
l-am decolat din mana (unde merg eu nu se poate decola de la sol) si in 6 metri s-a dus pe o parte si a intrat in picaj drept in bot!. e reparabil, o sa ii pun motor pe direct, nu cu reductor cum e acuma, o sa ii iau alt con pt elice si il fac ca nou cu bison.
acum sunt putin cam deznadajduit si incep sa ma intreb daca acel avion chiar zboara. Parca prea l-am trantit... si nu pot sa cred ca dupa ce am ajuns sa nu am nici o problea cu cessna (nici chiar pe vant destul de tare) nici macar nu pot sa tin in aer un p51D...
de asta intreb ce urmeaza dupa cessna.. ca sa nu imi iau un model (gen formosa) pe care sa nu il pot controla.
sper ca fomosa este mai usor de controlat decat p51d. altfel nu va avea viata prea lunga :D
poate cei care au avut si cessna si formosa imi pot spune comparativ cam cat de greu este cu formosa fata de cessna.
35 MHz, canal 70
#7
Postat 09 September 2007 - 02:55 PM
chiar daca sunt modele electrice usoare,de obicei au incarcare alara mai mare,profil subtire,intr-un cuvant modele carora la place tare de tot viteza.ce ai patit tu seamana cu angajare in limita de viteza,dar daca zici totusi ca dupa 6 m a cazut e posibil sa nu fi fost,ci cauza sa fie faptul ca ai tras pentru viraj si aveai cursele prea mari la eleron.
ia o formosa,o imblanzesti punand cursele pe eleron si profundor la jumate din cat zice manualul,pentru inceput,si le cresti gradual pe masura ce
te inveti cu modelul.nu uita de expo indiferent de cat ai cursele setate.
cand stai cu formosa in aer linistit,incerci din nou p51.(si nu uita de viteza la mustang-cum scazi viteza - cum
Citeaza
#9
Postat 09 September 2007 - 09:59 PM
35 MHz, canal 70
#11
Postat 10 September 2007 - 07:14 AM
asegarceanu, la 9 Sep 2007, 21:59, a spus:
asa am zis multi :(.
fa ce a zis silviu 66. daca nu il faci sa zboare sau inca nu ai skilul necesar, un formosa1 cu bat lipo de 2 celule si un motor bm2401-21 e bland ca un mielusel, numa sa nu fie vant. cu 3 celule si acleasi motor de 600g forta, eh se schimba lucrurile. ai clipit si esti in pamant cu el :) vorbeste experientza :(
/------------------------\ |~~\_____/~~\__ | | Hash84 |______________ \______====== )-+ | | ~~~|/~~ | \------------------------/ ()
#13
Postat 10 September 2007 - 09:52 AM
#14
Postat 10 September 2007 - 10:27 AM
35 MHz, canal 70