Pareri despre chinezarii Test de zbor cu acest avion
#31
Postat 25 September 2007 - 03:58 PM
Ca si performante ale avionului respectiv... cu un lipo ti-ar mai scadea din greutate... si s-ar schimba multe..in rest.. nu cred ca e ceva de capul lui.
#33
Postat 26 September 2007 - 11:55 AM
asegarceanu, la 24 Sep 2007, 13:21, a spus:
referitor la mustang: am unul la fel. Nu incerca sa il zbori pana cand nu iti faci mana pe un trainer cu eleroane (Cessna). L-ai facut mai praf dect l-am facut eu pe al meu... oricum , dupa cum ai zis si tu "se repara".
celalalt e chiar funny si sunt de acord ca isi merita banii, dar nu trece de la el la mustang, caci pe cat de funny e, pe atat de putine lucruri poti invata in arta pilotajului folosindu-l.
mai strange bani si incearca un easy star sau cessna. Ideea e sa nu renunti sau sa te simti cumva timorat dupa crashuri (care vor mai fi si de acum inainte).
Nu-i lua prea mult in seama pe cei care zic de rau de "chinezarii". Si ale lor sunt tot chinezarii (majoritatea), dar nu recunosc.
By the way people: Mustangul lui stasy este produs de art tech, aceiasi chinezi care produc si "aeromodelul adevarat" cessna 182. Si are cam aceiasi calitate, aceleasi piese, aceeasi statie si acelasi receptor. Eu le am pe ambele.
@Dexter_jr: cred ca toata lumea ar dori sa ia "ceva ca lumea la inceput" daca ar avea banii necesari
Salutare,
Multumesc pentru sfaturi
S-a reparat mustangul si i-am facut unele modificari. Am scos cele 2 servo care dirijau eleroanele si am blocat locasul eleroanelor pe pozitia o. Apropo am descoperit si cauza care a dus la prabusire. Chinezariile sunt chinezarii. S-a rupt boltul de plastic care tine furca de cuplaj si asta a fost. Mi-a cedat si un servo pe partea respectiva si s-a angajat prea mult si bufffff. Reparat aripa si putin fuselaj. Arata aproape ca nou. Acuma control am pe profundor si directie pe o mansa si pe cealalta turatia motorului. Asa sunt mai obisnuit sa zbor. Simbata sper sa-l scot la zbor.
Sa auzim numai de bine!
#34
Postat 26 September 2007 - 12:05 PM
aterizari usoare
35 MHz, canal 70
#35
Postat 26 September 2007 - 12:08 PM
Aceasta postare a fost editata de zgr_44: 26 September 2007 - 12:09 PM
#36
Postat 26 September 2007 - 12:10 PM
asegarceanu, la 26 Sep 2007, 12:05, a spus:
aterizari usoare
Pana ma invat cu el si vad cam ce-i poate capul o sa-l zbor asa. Incerc sa fac cateva aterizari, daca o sa pot sa-l decolez, si pe urma pun la loc eleroanele.
Mersi inca o data pentru sfaturi.
#37
Postat 26 September 2007 - 12:19 PM
Aceasta postare a fost editata de zgr_44: 26 September 2007 - 12:20 PM
#38
Postat 26 September 2007 - 12:28 PM
in primul rand nu o sa poti anula cuplul indus de elice doar cu directia.
si eleroanele alea sigur nu-s pe zero.sau ca sa ma exprim altfel exista o probabilitate de 99% ca avionul sa nu zboare cu eleroanele puse pe zero.un click ,doua de trim sa zboare frumos...tu de unde ii dai un click pe eleron?
#39
Postat 26 September 2007 - 12:32 PM
zgr_44, la 26 Sep 2007, 12:19, a spus:
Salutare,
Multumesc foarte mult
Da interesanta informatie. O sa tin cont de ce mi-ai zis. Si chiar nu pot sa-l zbor de loc? Cu atentie sporita cred ca-l pot tine sus. Macar sa incerc cateva aterizari. Ca asa numai pe net nu cred ca invat. Mai bine risc si-l zbor. Se strica f bine imi iau un ez star si gata am terminat poovestea. Electronica o am nu-mi mai tyrebuie mare lucru. Poate un acc lipo.
Sper sa nu fac praf mustangul. Asa ca sa-l am pe viitor de amintire.
Inca o data mulumesc pentru sfat.
O zi buna
#40
Postat 26 September 2007 - 12:43 PM
SILVIU66, la 26 Sep 2007, 12:28, a spus:
in primul rand nu o sa poti anula cuplul indus de elice doar cu directia.
si eleroanele alea sigur nu-s pe zero.sau ca sa ma exprim altfel exista o probabilitate de 99% ca avionul sa nu zboare cu eleroanele puse pe zero.un click ,doua de trim sa zboare frumos...tu de unde ii dai un click pe eleron?
Buna ,
Hai ca sunt in ceata deasa acuma. Adica nu zboara daca nu are eleroane? Cam nasoala treaba. Al doilea eleron oricum nu-l mai am. Cand am spus pe 0 am gresit putin. Le-am lipit pur si simplu cu banda adeziva si nu se mai misca. Am inteles ca e foarte greu sa-l tin numai din directie si profundor. Asta din cauza vitezei cred?. Apropo, am testat radiocomanda si bate cam pe la 350 - 400 m, asa ca am timp sa-l intorc si sa-l aterizez. Macar sa se ridice el cum trebuie ca pe urma ii pun la loc eleroanele. Ca sa fiu mai explicit, aripa arata acuma ca si cum n-ar avea eleroane. Chestia cu trimarea este mai complicata adica imposibil sa-l trimez din telecomanda ca nu mai am ce.
Ce sa mai zic il incerc si gata. Cade asta a fost imi iau avion ca lumea nu cade, iarasi bine tot imi schimb avionul si bineinteles ca o sa tin cont de sfaturile voastre...
O zi buna
#42
Postat 26 September 2007 - 02:56 PM
acum serios: daca vrei sa il faci praf, du-te fara eleroane, daca vrei sa il mai ai si sa il zbori pe viitor, ia-ti un EasyStar, sau cel mai bine un cessna cu eleroane, schimba electronica si baga zboruri. Eu am pocnit Mustangul ca al tau dupa ce zburam cu eleroane pe cessna fara probleme. Inca nu am incercat sa mai zbor cu el, desi cred ca am bagat in jur de 100 pack-uri de baterii cu cessna.
banii tai, treaba ta!
35 MHz, canal 70
#43
Postat 28 September 2007 - 12:46 PM
SILVIU66, la 26 Sep 2007, 12:28, a spus:
in primul rand nu o sa poti anula cuplul indus de elice doar cu directia.
si eleroanele alea sigur nu-s pe zero.sau ca sa ma exprim altfel exista o probabilitate de 99% ca avionul sa nu zboare cu eleroanele puse pe zero.un click ,doua de trim sa zboare frumos...tu de unde ii dai un click pe eleron?
Salutare Silviu,
Am o intrebare daca nu deranjez?
Miine ies cu Mustangul la un zbor de incercare. Impropriu zis zbor ca o sa incerc mai mult niste rulari asa sa vad cum se comporta cu noul motor. Am luat seama la sfaturile voastre si m-am conformat in ceea ce priveste zborul fara eleroane. Mai bine il rulez la sol si mai ridic "chinezaria cu 2 motoare" asa ca sa am activitate. Dar sa nu uit ceea ce vroiam sa te intreb.
Am ansamblat Mustangul este gata de zbor (rulat) fara eleroane, am pus motorul, cuplat regulator la motor si baterie. I-am dat drumul si cu parghia de la motor jumate motorul tragea normal, adica in regim de decolare asa cred eu. Dezvolta o putere mare. Am impins parghia la maxim si era sa-mi plece mustangul daca nu-l tineam. Mentionez ca nu aveam aripi montate. Dar cu toate ca a adezvoltat o putere ff mare a si inceput sa vibreze serios. Asta este problema ce fac cu vibratiile astea? Pot sa le atenuez cumva? Daca poti sa ma ajuti cu vreun sfat....?
Multumesc anticipat
O zi buna!
#44
Postat 28 September 2007 - 01:19 PM
are axul drept?
ai prins bine batiul?
ai prins bine motorul?
verifica astea intai
35 MHz, canal 70
#45
Postat 28 September 2007 - 01:48 PM
#46
Postat 30 September 2007 - 02:59 PM
asegarceanu, la 28 Sep 2007, 13:19, a spus:
are axul drept?
ai prins bine batiul?
ai prins bine motorul?
verifica astea intai
Salutare,
Am fost ieri cu Mustangul si l-am rulat. Normal ca tagea in stanga parca de la cuplul elicei, dar am compensat cuplul din directie. In zbor sunt sigur ca nu se va intampla asa. La rulaj s-a comportat foarte bine mustangul meu. Am incercat si o ridicare de 1, 2 2 m dar doar atata. Ce sa mai vb fara eleroane un astfel de avion nu prea isi are rostul. O intrebare: cuplul elicei se poate diminua intr-un fe, adica sa nu mai traga spre stanga?. Parca era o chestie cu inclinarea la la vreo 5 grade dreapta?
Sa auzim numai de bine!!!!
PS: Am zburat tot chinezaria aia care o vedeti in film. Si era un vant chiar tarisor. Pusa in vant ramanea pe loc. Parca era zmeu...... :lol:
#47
Postat 30 September 2007 - 05:04 PM
#48
Postat 03 October 2007 - 12:55 PM
scriu si eu aici, sa nu deschid un topic nou. sper sa nu supar pe cel ce a deschis topicul.
pe scurt, sa nu va plictisesc.
vreau sa-mi iau un avion. n-am mai pilotat niciodata, dar mi-ar placea f mult sa invat. initial, am vrut sa iau o chinezarie cu motoare in spatele aripii, dar citind topicul asta, am hotarat sa mai astept si sa cer ajutorul vostru. nu dispun nici de o suma f mare de bani, dar nici n-am bani de aruncat pe prostii.
so, cu ce sa incep? ce-mi recomandati? am tot citit de ez, dar nu am gasit nicaieri. eventual niste linkuri din tara/afara de unde as pueta cumpara?
le multumesc anticipat celor care vor vrea sa ma ajute.
#49
Postat 04 October 2007 - 06:32 AM
stasy, la 30 Sep 2007, 14:59, a spus:
asegarceanu, la 28 Sep 2007, 13:19, a spus:
are axul drept?
ai prins bine batiul?
ai prins bine motorul?
verifica astea intai
Salutare,
Am fost ieri cu Mustangul si l-am rulat. Normal ca tagea in stanga parca de la cuplul elicei, dar am compensat cuplul din directie. In zbor sunt sigur ca nu se va intampla asa. La rulaj s-a comportat foarte bine mustangul meu. Am incercat si o ridicare de 1, 2 2 m dar doar atata. Ce sa mai vb fara eleroane un astfel de avion nu prea isi are rostul. O intrebare: cuplul elicei se poate diminua intr-un fe, adica sa nu mai traga spre stanga?. Parca era o chestie cu inclinarea la la vreo 5 grade dreapta?
Sa auzim numai de bine!!!!
PS: Am zburat tot chinezaria aia care o vedeti in film. Si era un vant chiar tarisor. Pusa in vant ramanea pe loc. Parca era zmeu...... :lol:
de la cuplu ti-ar fi tras spre dreapta.... are altceva !
#50
Postat 04 October 2007 - 06:40 AM
mobi, la 4 Oct 2007, 07:32, a spus:
stasy, la 30 Sep 2007, 14:59, a spus:
asegarceanu, la 28 Sep 2007, 13:19, a spus:
are axul drept?
ai prins bine batiul?
ai prins bine motorul?
verifica astea intai
Salutare,
Am fost ieri cu Mustangul si l-am rulat. Normal ca tagea in stanga parca de la cuplul elicei, dar am compensat cuplul din directie. In zbor sunt sigur ca nu se va intampla asa. La rulaj s-a comportat foarte bine mustangul meu. Am incercat si o ridicare de 1, 2 2 m dar doar atata. Ce sa mai vb fara eleroane un astfel de avion nu prea isi are rostul. O intrebare: cuplul elicei se poate diminua intr-un fe, adica sa nu mai traga spre stanga?. Parca era o chestie cu inclinarea la la vreo 5 grade dreapta?
Sa auzim numai de bine!!!!
PS: Am zburat tot chinezaria aia care o vedeti in film. Si era un vant chiar tarisor. Pusa in vant ramanea pe loc. Parca era zmeu...... :lol:
de la cuplu ti-ar fi tras spre dreapta.... are altceva !
de la cuplu trage stanga ,nu dreapta!! of,of...
#52
Postat 04 October 2007 - 07:00 AM
...de regula, stinga-i cu ceasu', dreapta fara ...
bafta si minuni!
"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI
"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery
"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze
"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII
NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
#53
Postat 04 October 2007 - 07:09 AM
SILVIU66, la 4 Oct 2007, 07:40, a spus:
Citeaza
de la cuplu trage stanga ,nu dreapta!! of,of...
Privit din fatza sau din spate?...venind catre tine sau indepartandu-se?...din zbor pe fatza sau pe spate?...Eu zic ca nu, da ca da!
Cu rabdare si ciocan.
#54
Postat 04 October 2007 - 07:14 AM
Marinaru, la 4 Oct 2007, 07:09, a spus:
SILVIU66, la 4 Oct 2007, 07:40, a spus:
Citeaza
de la cuplu trage stanga ,nu dreapta!! of,of...
Privit din fatza sau din spate?...venind catre tine sau indepartandu-se?...din zbor pe fatza sau pe spate?...Eu zic ca nu, da ca da!
Cata promptitudine! Multumesc pentru nenumaratele corectii.
#55
Postat 04 October 2007 - 03:20 PM
mobi, la 4 Oct 2007, 07:14, a spus:
Marinaru, la 4 Oct 2007, 07:09, a spus:
SILVIU66, la 4 Oct 2007, 07:40, a spus:
Citeaza
de la cuplu trage stanga ,nu dreapta!! of,of...
Privit din fatza sau din spate?...venind catre tine sau indepartandu-se?...din zbor pe fatza sau pe spate?...Eu zic ca nu, da ca da!
Cata promptitudine! Multumesc pentru nenumaratele corectii.
Salut,
Cam multa confuzie!!
Nu poate nimeni sa lamureasca dreapta, tstanga, spate,fata
Privit din spate trage stanga......
La mai mare!
#56
Postat 04 October 2007 - 03:30 PM
indubitabil. :)
o sa fac curat in subiect ,desi sunt total impotriva "chinezariilor"(nu inveti nimic,statia nu emite unde scrie ca trebuie sa emita,etc)...il mai las pana sa il sterg de tot ca poate vede lumea ca nu se poate face aeromodelism cu jucarii cumparate din cora,carrefour sau comenzi.ro
#57
Postat 04 October 2007 - 08:06 PM
Se poate si asa ?, la 30 Sep 2007, 18:04, a spus:
Si doar am scris clar. Dar nimeni nu citeste.......
#58
Postat 05 October 2007 - 08:51 AM
Se poate si asa ?, la 4 Oct 2007, 20:06, a spus:
Se poate si asa ?, la 30 Sep 2007, 18:04, a spus:
Si doar am scris clar. Dar nimeni nu citeste.......
Hai salutare,
Sa sti ca ai avut mare dreptate cu inclinarea spre dreapta. Acuma nu stiu daca au fost 4 grade sau mai multe dar prin sondari am reusit sa-l setez. Nu mai trage deloc spre stanga. L-am rulat cam 15 m fara sa-l mai ridic de loc. Merge Mustangul de zici ca este nou. In aer sa vad daca se comporta la fel de bine. Daca nu te superi as vrea sa te intreb ceva. Pot sa pun un singur servo pentru eleroane?
Cam atata si sa auzim numai de bine!!
#59
Postat 05 October 2007 - 01:16 PM
Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 05 October 2007 - 01:17 PM