Modelism - RHC Forum: salutare o ultima aintrebare inainte de achizitie - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

salutare o ultima aintrebare inainte de achizitie

#1 Useril este offline   burlan 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 118
  • Inregistrat: 22-April 05

Postat 08 August 2007 - 04:39 PM

baieti am o ultima intrebare inainte de achizitie,sunt pus in situatia de alege intre doua modele unul din elapor[minimagul ] si un cessna.
Elsaporul acesta este asa de rezistent comparativ cu stirofoamul sau polistirenul?
Stie cineva?
Daca ai crash cu un model din elapor poti scapa aproape neatins?

Aceasta postare a fost editata de burlan: 08 August 2007 - 04:41 PM

BAFTA SI BURLAN
0

#2 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6864
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 08 August 2007 - 04:47 PM

in mod clar ,nu.
nici elaporul nu este titan si chiar daca ar fi....la g-eurile care apar nu rezista nici macar titanul.

avantajul la elapor este ca il mai scoti in apa fierbinte... :D ,si illipesti cu superglue rapid pe camp.

cumpara odata ceva si hai la zbor..... http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/rolleyes.gif
flying is my life...
0

#3 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 08 August 2007 - 09:49 PM

eu zic ca elaporul este in mod clar MULT MAI rezistent decat styro, de exemplu la EasyStar stiu pe cineva care a bagat modelul la 90 de grade in pamant cu botul si nu a patit mare lucru, adica un pic stramb dar s-a rezolvat imediat cu apa calda.Styro este mult mai pretentios la ruperi pt ca nu se reface cu apa calda iar daca vrei sa faci o lipitura rapida trebuie sa ai la tine epoxy sau poxipol ca nu merge cu altceva plus ca este casant al naibii.Cel putin asta e parerea mea!
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#4 Useril este offline   aantikk 

  • ex aantik
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 995
  • Inregistrat: 11-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Buzau\Kalamata

Postat 09 August 2007 - 05:08 AM

Fara discutii elapor este foarteeeee bun.Baga model si da cu el de nori.

Bafta.
0

#5 Useril este offline   gigel_aviatorul 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 4
  • Inregistrat: 29-April 07

Postat 09 August 2007 - 05:29 PM

La fel ca si "burlan", planuiesc sa iau ori un "cessna 182" ori un "minimag".
V-as ruga pe cei cu experienta sa faca o scurta comparatie, din punct de vedere al usurintei de pilotat, performantei, si nu in ultimul rand al rezistentei. (Sau va rog sa indrumati un nou venit prin forum, in cazul in care s-a mai discutat subiectul si nu am gasit eu.)

(Din punct de vedere financiar ma atrage mai mult cessna pentru ca in afara de receiver si tx nu-mi mai trebuie nimic ca sa-l zbor; spre deosebire de minimag al carui kit vine fara acumulator (implicit fara incarcator), fara regulator si fara servo.)

Multumesc anticipat!
0

#6 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6864
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 09 August 2007 - 06:37 PM

vad ca nu zice nimeni nimic...asa ca sa spuneu cate ceva...

usurinta de pilotat pentru un incepator este aceeasi....cessna si minimag.
despre performanta in sensul strict nu putem discuta....
din punct de vedere al rezistentei alege minimagul....
din punct de vedere financiar alege cessna.....
te-am incurcat??
:D asta e scopul forumului.....
tu ai singura alegere de facut.....

am un singur comentariu de facut....orice model alegi pentru inceput,depinde de cel cu care iesi la zbor prima,a doua si a treia oara....si nu te mai intereseaza rezistenta,pentru ca in 2-3 sedinte inveti sa-l tii in aer!!!
si nu te mai intereseaza nici performanta ,nici partea financiara pentru ca uiti de ele in momentul in care pilotezi avionul de unul singur.

daca iesi singur la primul zbor ,indiferent de model,rezultatul va fi acelasi.
100%.
flying is my life...
0

#7 Useril este offline   Emilare 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 10-March 03

Postat 09 August 2007 - 07:44 PM

Si cu o completare : Motorizarea originala de la cessna ( motor, regulator si acumulator ) este foarte proasta. Daca iei cessna e bine sa-i pui de la inceput brushless cu lipo.
0

#8 Useril este offline   nicolas 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 695
  • Inregistrat: 06-October 06
  • Gender:Male
  • Location:Popesti-Leordeni

Postat 09 August 2007 - 09:13 PM

Pentru inceput este buna si motorizarea originala.E mai greoi da merge.Dupa treci la li-po si brushless.
Its nice to be important, but its more important to be nice ...
0

#9 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 09 August 2007 - 09:20 PM

Banii dati pe electronica de la RTF-urile gen Cessna sunt bani pierduti.
Daca crezi ca vrei sa persisti in acest sport cumpara un radio adevarat si un kit gen GWS de 40$. Merg perfect si cu motorul original. Sau direct BL si LiPo. Parerea mea.
Ideea este ca modelul il vei schimba dar vei avea un radio adevarat pe care il vei folosi multi ani.
0

#10 Useril este offline   nicolas 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 695
  • Inregistrat: 06-October 06
  • Gender:Male
  • Location:Popesti-Leordeni

Postat 09 August 2007 - 09:33 PM

Corect.Numai ca cel care cumpara pentru prima data un model se uita mult mai mult la banii investiti.Dupa ce microbul s-a infiripat apar pretentiile si implicit problemele cu.........nevasta(cine are).
Asa ca lasati omul sa se imbonlaveasca.
Its nice to be important, but its more important to be nice ...
0

#11 Useril este offline   aantikk 

  • ex aantik
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 995
  • Inregistrat: 11-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Buzau\Kalamata

Postat 09 August 2007 - 10:36 PM

eu is Stan patitu" . Sustin ce au zis ceilalti.NU LUA CESSNA RTF.E o mare gogomanie.Ai sa te rogi de ea sa zboare dupa scurt timp.Iati de la inceput lucru de calitate(electronica&statie).Eu am trecut prin aceeasi greseala.Am luat rtf-uri si acum ma uit la ele cum sta degeaba.Nici pe post de ventilator nu sant bune alea.Daca o sa iei rtf oricum o sa te inbolnavesti....asa ca....baga lucru de calitate din prima.Cat despre neveste...imparti sumele pe care le cheltui la 4 si afli suma de care trebuie sa stie nevasta.


Bafta.
0

#12 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 09 August 2007 - 10:40 PM

eu as zice ca cessna este de 10X mai greu de pilotat cu motorizarea originala!!!!trebuie sa stai cu morcovu`n...vorba aia...si sa te astepti ca in orice moment sa se angajeze sau sa iti intre in vrie, situatie din care un incepator nu cred ca poate iesi.Desigur nu ar merge nici un model foarte rapid pt ca sigur pilotul se va pierde cu firea si va rezulta un crash.Eu zic sa alegi 100% minimagul chiar daca este un pic mai scump.O sa ai satisfactii cu el si nu cred ca il vei distruge asa usor ca cessna.Crede-ma ca am avut 3 cessnute cu 3 motorizari diferie si nu este bun pt incepatori, mai ales cu motorizare brushless!!!eu acum zbor cu un cessna cu motor bl si are o viteza de zici ca nu e adevarat iar daca nu sti sa il stapanesti nu va avea o durata de viata lunga.deci eu votez pentru MINIMAG 100%
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#13 Useril este offline   gigel_aviatorul 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 4
  • Inregistrat: 29-April 07

Postat 09 August 2007 - 11:49 PM

Multumesc frumos pentru raspunsuri, cu siguranta ajuta in luarea unei decizii.
Mi-am facut temele, si am citit o groaza de forumuri; planuiesc sa achizitionez o TX Futaba T-4 in primul rand.
Initial vroiam sa fac un model de la zero, asta detaliat aici: http://www.rcgroups....ad.php?t=354237
dar m-am gandit ca ar fi mai practic sa cumpar un model gata echipat, si dup-aia daca e sa-l construiesc si pe ala.

P.S. Imi puteti recomanda un magazin pentru Minimag? (Mesaj privat daca regulamentul forumului nu permite.)

Aceasta postare a fost editata de gigel_aviatorul: 09 August 2007 - 11:58 PM

0

#14 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 10 August 2007 - 12:00 AM

idiul meu de iahu mesinger: florinmodelist@yahoo.com vorbim acolo
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#15 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 10 August 2007 - 12:46 AM

Eu zic asa: fa depronul. Zboara ok. Este mult mai bun pentru inceput decat celelate variante. Banii economisiti ii adaugi la statie si ia Futaba 6EXA. Acum nu poti sa-ti dai seama cat de mult conteaza ca este programabila si ca ai mai multe modele in memorie. Dar vei descoperi curand.
Motor, un BL cat de ieftin cu LiPo. Nu are rost sa cumperi controler pentru motor cu perii. Daca iei un charger doar pentru LiPo scapi cu 24$ pentru un Great Planes.
Oricum esti pe drumul cel bun. Bafta.

Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 10 August 2007 - 03:48 AM

0

#16 Useril este offline   gigel_aviatorul 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 4
  • Inregistrat: 29-April 07

Postat 10 August 2007 - 02:01 AM

Eu asa as fi facut, dar m-am lovit de o problemuta. Adunand costul tuturor componentelor (din ce am vazut pe siteurile romanesti), cumparate separat, duc la o cifra mult prea mare pentru bugetul meu. Poate imi poti recomanda niste componente cu care sa incep, care sa fie un pic mai "cost effective". De exemplu, pentru depronul de mai sus, ce electronice, din ce se gaseste pe la noi (sau poate ar trebui sa caut pe la straini?), as putea sa iau sa ies cat de cat mai ieftin?
0

#17 Useril este offline   aantikk 

  • ex aantik
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 995
  • Inregistrat: 11-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Buzau\Kalamata

Postat 10 August 2007 - 02:05 AM

Pai din pacate sportul asta nu este nicidecum ieftin.Eu zic sa mai ai rabdare si sa mai strangi ceva bani ca sati poti lua ceva de calitate ,sa le poti folosi si la alte modele si sa fie durabile.Nu are rost sa arunci banii degeaba.Zic si eu.

Bafta,
0

#18 Useril este offline   Emilare 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 10-March 03

Postat 10 August 2007 - 07:21 AM

Citeaza

Eu zic asa: fa depronul. Zboara ok. Este mult mai bun pentru inceput decat celelate variante.

O fi mai bun, dar pentru un incepator care nu stie sa zboare eu zic ca e destul de greu sa echilibreze si sa trimeze un model facut de la zero . ;) Macar Cessna ( inainte crash-uri si lipituri ) daca nu bate deloc vantul aterizeaza singura :D .
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro