Modelism - RHC Forum: Control cu PC-ul - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Control cu PC-ul Robot/masinuta controlata cu PC-ul

#1 Useril este offline   rast 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 6
  • Inregistrat: 05-August 07

Postat 06 August 2007 - 09:58 AM

Salut!
Sper sa nu fiu off-topic!
Sunt programator PC, si vreau sa realizez un robotel pe care sa-l comand cu ajutorul calculatorului, cu un soft pe portul serial. Softul l-as face eu. Ma intereseaza daca exista un robot... sau masinuta (nu conteaza ce... important este sa aiba posibilitate de deplasare) cu conectare/comanda la PC.

Merci!
0

#2 Useril este offline   racketistu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 223
  • Inregistrat: 24-April 06

Postat 06 August 2007 - 10:29 AM

:D Un topic asemanator am deschis si eu.Acelas lucru incerc sa il aflu.....mie mi se pare din ce in ce mai interesanta treaba cu ,controlul prin intermediul PC-ului(scuzati cacofonia :D )
Ideas for life'gfh
0

#3 Useril este offline   rast 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 6
  • Inregistrat: 05-August 07

Postat 06 August 2007 - 11:18 AM

Maimutoiul ala putea fi controlat si de un microcontroller incorporat in el...
Si mie mi se pare f. f. f. interesanta conectivitatea PC cu alte dispozitive.

Am gasit o mufa care se conecteaza pe portul serial si trimite semnale wireless.

http://www.agesys.ro/f2m01.php

si agesys distribuie in Romania mufa.
Eu sunt incepator in conectarea PC cu alte dispozitive, si imi este frica sa nu dau banii aiurea....
1. Am gasit documentatii cum sa fac un program pe PC si sa comunic pe portul serial. Am facut deja un mic demo. Deci, partea de programare este oarecum lamurita.
2. Am gasit mufa de mai sus si are si documentatie destul de amanuntita.
3. Frica mea este: iau mufa si o masinuta radio-comandata, "scoate" mufa undele necesare sa le poata "intelege" masinuta?
0

#4 Useril este offline   bitex 

  • MEGA Membru