Modelism - RHC Forum: incepator incepator - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

incepator incepator aeromodel ultrausor

#1 Useril este offline   vali_mobiplus 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 2
  • Inregistrat: 14-July 07

  Postat 14 July 2007 - 10:54 PM

Salut. I-mi cer scuze pt sfaturile cerute si intrebarile deja auzite de mii de ori.
Sunt incepator, caut si eu ajutor de la cineva experimentat in legatura cu un aeromodel ultrausor si simplu de construit. M-am documentat bine pe forumuri si cred eu ca am notiuni de baza despre acest lucru.
pt inceput ar trebui sa-mi cumpar ceva ieftin dar vreau sa-mi construiesc ceva simplu si ieftin (usor, mic, ceva mai stabil) am vazut ceva poze cu avioane din spuma (depron). din sectiunea download am descarcat toate planurile dar mi se par totusi prea comlicate pt inceput (multe piese si detalii)
Am cunostinte de electronica da totusi nu prea stiu ce motor(cu sau fara perii, cu sau fara reductor) sa aleg, servo, emitator, regulator...... elice etc. am cateva motoare de cd-rom dar nu stiu ce regulator sa folosesc. Am vazut ca sunt multe criterii de luat in calcul si mai intra la calcul si bugetul (de aceea am optat la un aeromodel din depron) ceva de genul asta
http://www.cyberdesi...es/wMG_5300.jpg
sau asa ceava? doar 4 canale si destul de mic http://www.cyberdesign.pair.com/rc/planes/.../mini-VTO1w.jpg
sau ? http://aero.land.fre.../plan/ms_01.jpg
care din cele 3 modele este mai stabil?
Mi-ar fi de folos cateva sugestii si pt inceput un plan pt un astfel de aeromodel, si abia apoi cateva detalii despre motor (cd-rom).
As aprecia orice orice fel de ajutor. Multumesc
0

#2 Useril este offline   Cirip 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 732
  • Inregistrat: 07-January 05

Postat 15 July 2007 - 04:45 AM

Salut,

Incerc eu sa-ti impartasesc din experienta mea.