air trainer 60 jamara
#1
Postat 05 July 2007 - 08:32 AM
IN rest avionul e foarte fraimos si MARE :wub: :(
pun si poze in cateva minute
#2
Postat 05 July 2007 - 08:35 AM
- Lungimea: 1360 mm
- Masa totala: 3600 g
- Suprafata portanta: 61 dm2
- Motor termic de 10 cc
fuel,pompa si power panelul..... :wub:
Fisiere atasate
-
04072007586_mic.jpg (20.93K)
Number of downloads: 262
#3
Postat 05 July 2007 - 08:36 AM
Fisiere atasate
-
04072007588_mic.jpg (16K)
Number of downloads: 226
#4
Postat 05 July 2007 - 08:37 AM
Fisiere atasate
-
04072007589_mic.jpg (18.7K)
Number of downloads: 211
#5
Postat 05 July 2007 - 08:38 AM
Fisiere atasate
-
04072007592_mic.jpg (30.88K)
Number of downloads: 203
#6
Postat 05 July 2007 - 08:38 AM
Fisiere atasate
-
04072007593_mic.jpg (24.44K)
Number of downloads: 173
#7
Postat 05 July 2007 - 08:39 AM
Fisiere atasate
-
04072007594_mic.jpg (21.62K)
Number of downloads: 215
#8
Postat 05 July 2007 - 08:40 AM
Fisiere atasate
-
04072007595_mic.jpg (22.36K)
Number of downloads: 168
#9
Postat 05 July 2007 - 08:42 AM
Fisiere atasate
-
04072007596_mic.jpg (20.95K)
Number of downloads: 175
#10
Postat 05 July 2007 - 08:44 AM
Fisiere atasate
-
04072007599_mic.jpg (21.36K)
Number of downloads: 184
#11
Postat 05 July 2007 - 08:57 AM
Alimentezi pe unul din furtune, nu-i nici o problema. Din cate stiu de la cei cu experienta, fii atent la rezervor. Deci, pendulul sa nu atinga in nici o configuratie de peretele din spate al rezervorului, fa-l cam 1,5-2cm mai departe de fundul rezervorului. Apoi faci cumva proba de etanseitate(presiune). Adica sufli pe un furtun, in timp ce al doilea e astupat cu un surub, dop, ceva. Ideal ar fi sa faci proba si cu vacuum, adica in loc sa sufli, sa tragi pe teava.
La motor trebuie sa arunci un ochi la strangerile jiclorului si carburatorului in sine.
Si asta nu-l vei putea zbura cu placere in poli, asa ca...
Bafta! Si aterizari cu bine!
Costel
P.S. - si buzzaie-l pe Baron... :wub:
Aceasta postare a fost editata de pavcostel: 05 July 2007 - 08:59 AM
#12
Postat 05 July 2007 - 09:02 AM
trenul de aterizare nu imi prea place...deloc flexibil...dar oricum daca nu dai tare cu el o sa fie bine...:wub:
grija la rodaj , si la primul zbor(daca mergi la CLN lasa pe altcineva) ...
Verifica CG-ul , verifica sa fie comenzile in sensurile in care trebuie, dupa fiecare zbor si inainte de fiecare zbor verifica servourile (fara motor pornit ca mie mi sa intamplat sa aud cum croncane ...si cand l-am desfacut erau bulite o mare parte din angrenaje) si elasticele...cumparati si elastice d-alea de borcane...pune muuuuulte ca sutn bune..daca vrei vre unu ros pune altu....si neaapaerat multe..o sa iti ia mult timp sa le pui si sa le dai jos dar mergi pe principiu ca rau nu pot face...deci pune multe....
in rest felicitari pentru achizitie , bafta la primul zbor..si asteptam poze..
LATER EDIT: io am avut probleme cu pendulul..si a taiat john de a lasat 0,5 cm...si a mers perfect...
Aceasta postare a fost editata de RedBaron: 05 July 2007 - 09:04 AM
#13
Postat 05 July 2007 - 10:15 AM
multam de urari http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
#15
Postat 05 July 2007 - 10:49 AM
#17
Postat 05 July 2007 - 11:24 AM
http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/ohmy.gif
Bafta!
Costel
P.S. - cand montezi rezervorul inauntru, vezi pe cat posibil sa ai stuturile de iesire pe linie cu carburatorul... Si mai strange inca o data toate suruburile... Ca se pare ca mergi pe increderea in fabricant...
#18
Postat 05 July 2007 - 11:43 AM
#19
Postat 05 July 2007 - 12:06 PM
pavcostel, la 5 Jul 2007, 11:24, a spus:
orice numa asta nu....io am mers pe incredere si mi-a zburat panoul de foc..nu mare branza dar ma speriat de la primu zbor dupa (RR) imi tremura picioru http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/laugh.gif ...
ai grija verifica absolut tot...furci , comenzi, eventuale jocuri ...si NU IN ULTIMU RAND VERIFICA SA NU AI TU BRUIAJ INTRE URECHI :lol:
verifica pe sol cu motoru oprit ca atunci cand impingi modelul sa o ia drept....ca daca nu la prima decolare o sa ti-o ia intr-o parte , de frica o sa dai de eleroane in loc de directie( e de la cessna) ...si nu e prea placut...
oricum bafta si aterizari usoare...
#20
Postat 05 July 2007 - 01:35 PM
#21
Postat 05 July 2007 - 01:40 PM
Sa te inveti minte! Controleaza tot de 6 ori, ca dupa aceea strigi "Bruiaj"!
Bafta! Si aterizari cu bine!
Costel
#22
Postat 05 July 2007 - 01:46 PM
#23
Postat 05 July 2007 - 09:14 PM
#25
Postat 06 July 2007 - 03:28 AM
#26
Postat 06 July 2007 - 11:42 AM
Eu am modelul asta de magnum:Magnum XL 61A ABC Aero
#27
Postat 06 July 2007 - 12:29 PM
Aceasta postare a fost editata de florin100%: 07 July 2007 - 01:21 AM
#28
Postat 06 July 2007 - 01:03 PM
#29
Postat 06 July 2007 - 01:31 PM
#30
Postat 07 July 2007 - 01:44 AM
http://img79.imageshack.us/img79/6/06072007602ii8.jpg