Modelism - RHC Forum: air trainer 60 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

air trainer 60 jamara

#31 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 07 July 2007 - 03:00 AM

m-am enervat :D pe carenajele alea care se tot miscau in toate partile si am reusit de am montat rotile fara ele, numai ca bineinteles am folosit din suruburile mele http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif (mai tapene).Acuma e de 10x mai bine ,nu mai vibreaza alea nu se mai misca, e totul ok
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#32 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 07 July 2007 - 03:56 PM

fratilor voi ce naibii puneti in capul furtunului de alimentare???eu am pus un surub numai ca ionut mi-a zis ca nu prea e bine pt ca nu are pe unde sa intre aerul.Eu stiu ca el are la furtunas o branula daia pt injectii.Am luat si io de la farmacie dar nu prea inteleg cum functoneaza.Luminati-ma!!!!
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#33 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 07 July 2007 - 04:02 PM

asta e branula dar habar nu am cum se foloseste

Fisiere atasate


"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#34 Useril este offline   tomcat_ct 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 38
  • Inregistrat: 06-March 07

Postat 07 July 2007 - 04:12 PM

eu pe trainer am 3 furtune:
1) de la rezervor la motor la alimentare
2)suprapresiune, merge de la esapament la rezervor
3) un furtun care merge la rezervor pt ca sa fie umplut cu gaz care il astupi cu un surub dupa ce alimentez.cand alimentezi aerul din rezervor iese prin esapament.In loc de surub poti sa pui la capatul acestui furtun o teava de cupru sau asa ceva la capatul careia mai pui un varnis inodat ca sa etansezi.In felul asta poti sa alimentezi cu o siringa cu varnis sau cu o pompa; in tot cazul poti sa te conectezi direct cu varnis la rezervor si e mult mai simplu.


Nu stiu cat de corect este dar eu asa procedez la modelul meu si in afara de faptul ca nu am pompa si este stresant sa bag 4 siringi jumate din alea mari totul a mers ok(in cazul tau mai multe pt ca ai mot de 10 si rezervor mai mare :lol:
)

Nu inteleg de ce trebuie sa intre aerul in rezervor.Mie problema cu surubul mi se pare ca este ca aerul poate sa iasa printre ganturile filetului si nu se mentine presiunea in rezervor.Depinde de surubu.

Aceasta postare a fost editata de tomcat_ct: 07 July 2007 - 04:15 PM

0

#35 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 07 July 2007 - 04:41 PM

in primul rand mersi ca mi-ai trimis manualul


eu tot trei furtunase am iar pe cel de alimentare red baron a pus la trainerul lui o branula dasta si el a zis ca s-a imbunatatit functionarea motorului.Intradevar trebuie sa fie si o chestie cu intratu aerului pe furtunul de alimentare pt ca eu dupa ce am dat drumu la motor cam la 30% a inceput sa scoata ulei pe toba iar dupa ce am scos dopul cu grija ca sa nu iasa combustibil afara nu a mai scos ulei pe toba.Daia am pus branula asa cum e ea si cand ma duc sa fac si urmatoarele doo rezervoare de rodaj vreau sa vad daca se imbunatateste ceva .


Eu am o pompa daia cu manivela care mie mi se pare super eficace adica rezervorul se umple repede fara nici un efort.Mai e si varianta cu pompa electrica dintr-un scuipator de apa pt parbriz de dacie :lol: (daia are ionut si e chiar buna)
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#36 Useril este offline   tomcat_ct 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 38
  • Inregistrat: 06-March 07

Postat 07 July 2007 - 05:16 PM

Da, interesanta ideea cu pompa de stergatoare
Uleiul din cate stiu eu la rodaj este un semn bun.Trebuie sa fie cat mai mult pt ca asta inseamna ca motorul se unge cum trebuie.Eu rodajul l-am facut la 80%din turatie cu amestecul imbogatit la maxim pt ca sa trec cat mai mult combustibil prin motor(deci si ulei).Ideea este ca uleiul care iese din motor sa nu fie negru la culoare(deci nici sa nu fie ars)
0

#37 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 07 July 2007 - 05:54 PM

uleiul care iese la mine este maroniu deci e bine ca nu e ars.Acum am reusit de am stabilizat un pic fluxul de ulei care iese adica nu este foarte abundent dar nici de loc , exact cat sa ii asigure ungerea corecta
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#38 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 07 July 2007 - 07:36 PM

florin100%, la 7 Jul 2007, 16:41, a spus:

.Mai e si varianta cu pompa electrica dintr-un scuipator de apa pt parbriz de dacie http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif (daia are ionut si e chiar buna)

ce ma ienervati... imi jigniti pompa care este....
e pompa de opel nu de dacie :lol:
cu branula aia...a pus-o john in capatul furtunului... alimentezi pe partea orizonatal (intra mai repede daca bagi pe sus prin supapa intra mai greu) .... de aici in colo nu mai stiu ce face branula si cu ce ajuta , john stie, dar io am simtit ca de cand am renuntat la dop si am pus-o pe aia nu se mai opreste motoru in aer....

dragosh..tu ai rezervorul plin... incepi sa consumi , ce intra in loc...nu aer http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif ?
KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#39 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 07 July 2007 - 09:04 PM

cand incarc rezervorul acesta se umple cam 85%.e normal sau trebe full??
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#40 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 07 July 2007 - 09:35 PM

Fetii mosului.
Merge si numai cu doua furtune. Unul merge printr-un filtru la motor si cel de al doileaeste pentru eerisire si merge in stutul tobei.
Cel pentru motor este legat la furtunul cu greutate dein rezervor iar cel de aerisire trebuie sa intre in rezervor in partea lui superioara. Daca vreti va pun si o poza.
Cand alimentezi sau scoti combustibilul din rezervor pur si simplu scoti furtunul din carburator si incarci sau scoti.
Am fost cam incalcit dar pricepeti voi.
Se incarca full. Ca sa fii sigur ca nu introduci combustibil in toba....lucru de evitat....scoto furtunul din toba. Alimentezi pana curge pe el. Asta-i toata filozofia.

Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 07 July 2007 - 09:39 PM

0

#41 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 07 July 2007 - 09:58 PM

pai da asa si fac , scot furtunu de la toba alimentez si in momentul cand a curs pe el stiu ca e facut plinul.Numai ca daca ma uit la rezervor vad ca e 90 % plin adica se operste exact de unde incepe teava care duce spre toba
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#42 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 07 July 2007 - 10:00 PM

Scoti furtunul de la toba si-l las liber.
Alimentezi pe furtunul de la carburator.
Furtunul de aerisire din rezervor trebuie sa fie cat mai sus. Ca sa nu fie opturat de partea superioara a rezervorului ii tai capatul in "V".

Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 07 July 2007 - 10:03 PM

0

#43 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 07 July 2007 - 10:03 PM

ok mersi pt explicatii :) am sa bag nisip in teava si o indoi pe rotund pana ajunge la 2-3mm de peretele de sus al rezervorului
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#44 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 07 July 2007 - 10:04 PM

Lasa teava. Prelungeste-o cu un capat de furtun. Asa poti lipi capatul de peretele de sus. Nu uita sa-i tai capatul in "V".

Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 07 July 2007 - 10:06 PM

0

#45 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 07 July 2007 - 10:07 PM

pai si furtunu e din silicon cum o sa stea`n sus?
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#46 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 07 July 2007 - 10:08 PM

O sa fie in prelungirea tevii....care este indreptata in sus....nu? 20mm de furtun raman asa nu se indoaie.
0

#47 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 07 July 2007 - 10:12 PM

aaaa da scuze http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif sunt obosit dupa rodaj :)
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#48 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 07 July 2007 - 10:12 PM

Uite poza de la OS. Capatul tevii se prelungeste cu furtun.
PS. Obosit? La OS rodajul este doar un rezervor la sol. Restul in zbor. La tine este altfel?

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 07 July 2007 - 10:13 PM

0

#49 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 07 July 2007 - 10:13 PM

exact asa e si la mine numai ca mai trebuie pus nitel furtun
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#50 Useril este offline   tomcat_ct 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 38
  • Inregistrat: 06-March 07

Postat 08 July 2007 - 08:28 AM

ionut, in rezervor intra aer in locul combustibilului consumat pt ca si suprapresiunea aia baga ceva in rezervor.toata ideea este ca presiunea din rezervor sa fie mai mare decat in mediul exterior fapt ce ajuta motorul sa traga comb. din rezervor.Eu, in putinele zboruri care le-am facut nu am avut probleme cu motorul.In schimb cu alte motoare(magnum de 4) am avut probleme cand am saracit prea mult amestecul.Aici se vede faptul ca in aer turatia creste cu 10-30% din cauza ca amestecul devine si mai sarac decat la sol.
Asa ca daca reduci alea 2-3 click-uri de la turatia maxima totul e ok.

Aceasta postare a fost editata de tomcat_ct: 08 July 2007 - 08:29 AM

0

#51 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 09 July 2007 - 08:50 AM

am facut primul zbor youpyyyy.sa va povestesc:
ma duc la camp alimentez verific motoru, VERIFIC SERVOURILE si totul e ok.Imi zic eu in gand "Doamne ajuta" :) si turez.Avionul se ridica cam in 10-15 m si incep sa trimez.dupa trimaj am inceput sa zbor calumea, am facut un looping si doo tonouri.Eu eram pregatit si ma asteptam sa se opreasca potorul dar spre surprinderea mea motorul s-a comportat foarte bine, si imi place in mod special ca acceleraza si scade turatia in intervale foarte scurte de timp.Asaaaa.....zbor eu fo 15 minute si la un momentdat vad ca la virajele pe stanga avionul tremura ca dracu.Il aduc jos de urgenta.Aterizarea a fost cea mai grea din cauza emotiilor dar m-am stapanit si am reusit de l-am opit la un m de mine.Ce sa vedeti..cand verific servoul dupa eleroane constat ca acesta era barbierit pe stanga si cauza vibrarea avionului atunci cand luam viraj.DECI ASA CUM A ZIS SI IONUT LA AIR TRAINERUL 46 AL LUI SERVOURILE SUNT DE TOT.....RASUL.Dar macar la el au tinut mai mult( fo 2-3 zboruri parca).In afara de problema cu servourile totul e ok , avionul este superb se vede mare in aer, este relativ usor de pilotat,un avionas reusit ce mai...
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#52 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 09 July 2007 - 02:13 PM

pai dupa ce ca iti zic sa nu le lasi tu tot le-ai lasat..bulanul tau ca ai aterizat asa.... io am vazut la sol ca parca caraia si l-am schimabt...

de acu sa ma asculti http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif

felicitari de primu zbor..
si in max 2 saptamani facem escadrila de 3 avioane daca vii incoa:D
KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#53 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 09 July 2007 - 04:00 PM

man io ti-am promis ca vin deci vin :lol: .Deci normal ca facem escadrila http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#54 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 09 July 2007 - 06:33 PM

florin100%, la 9 Jul 2007, 16:00, a spus:

Deci normal ca facem escadrila

Ce escadrila, nene?
Musai direct zbor in oglinda!!
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#55 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 09 July 2007 - 07:25 PM

uite vezi cine da ideii bune :lol:...incercam si punem poza:D
KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#56 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 10 July 2007 - 04:36 PM

azi am schimbat TOATE SERVOURILE dupa air trainerul meu.Deci am luat servouri tower pro standard MG995 BBMG pentru eleroane, directie si profundor, iar pentru motor am luat un servo rapid GWS.Toate servourile au rotile din metal asa ca nu imi mai fac probleme.I-am mai luat si un on board indicator 4,8v si niste inele de cauciuc BABANE adica cam cat degetu mare de la mana ca sa tina bine :lol: .Maine sau peste doo zile il scot iara la zbor yupyyyyy :D :D
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#57 Useril este offline   olly 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 676
  • Inregistrat: 03-April 05

Postat 10 July 2007 - 06:54 PM

Valteras, la 9 Jul 2007, 18:33, a spus:

Musai direct zbor in oglinda!!

Ce zbor in oglinda? ca a lu florin e urat :lol:







Frumos florine....sa il stapanesti sanatos
<<<ZA MOLDAVIAN BRAZARS>>>
Don't drink and drive, smoke and FLY!
Radiolink AT10, 2,4GHz
GRUNAU BABY 2.3M
ASW-28 2M
0

#58 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 10 July 2007 - 07:09 PM

ms olly.las ca facem noi zbor in oglinda (cu photoshopu :lol: :) ) sa ne dam si noi mari asa :) :)

Aceasta postare a fost editata de florin100%: 10 July 2007 - 07:09 PM

"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#59 Useril este offline   TUROK 

  • BAGA VITEZA
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3708
  • Inregistrat: 03-February 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 10 July 2007 - 11:38 PM

se poate face si o freza in oglinda!.... :lol: ?
ADOR VITEZA!!!
0

#60 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 11 July 2007 - 08:45 PM

deci mi-a venit raul cand am vazut astazi dupa al doilea zbor ( http://www.youtube.c...h?v=F0AI-NxlyI4 ) cum sunt prinse balamalele http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/blink.gif .Deci erau prinse intr-un holsurub.cand am vazut m-am enervat tare si am pus niste holsuruburi dalea calumea ( rusesti :) ) si am pus doo pe fiecare capat + putin epoxy ca nu strica.


ps: baroane verifica si tu balamalele tale ca daca e ca la mine nu prea e bine de loc :D .Eu am schimbat balamalele in 45 de min, nu e greu dar e de piguleala http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif

Aceasta postare a fost editata de florin100%: 11 July 2007 - 08:48 PM

"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

Arata acest topic


  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro