Modelism - RHC Forum: Yacht-ul Alice - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Yacht-ul Alice sa le facem cu mana noastra

#1 Useril este offline   evrikus 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 184
  • Inregistrat: 28-January 07

Postat 14 June 2007 - 12:01 PM

Am inceput un proiect la un yacht gasit pe net. Modelul se cheama Alice.
Cum sunt incepator si nu am experienta in navomodele, m-am gandit ca pt inceput sa-l fac din depron, mai ales ca modelul nu avea un plan ci poze ale planului in format jpeg. In esenta este simplu deoarece nu are forme complicate, mai greu a fost de calculat si marit la scara la care il doream eu, mai ales ca partile componente din desene nu erau la scara.
Dupa cum l-am proiectat eu iese la 1 m lungime si pastreaza proportiile yacht-ului original Alice.
Inca nu m-am gandit la ce motorizare sa folosesc dar astept sugestii si sfaturi de la cei cu experienta in domeniu. Nu doresc sa aiba viteza prea mare, prefer sa fie mai sigur pe apa, avand in vedere ca nu am experienta in navomodelism.

Astea sunt pozele planului gasit pe net....

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-35-1181815309.jpg

Paratroopers never died..they go to hell to regroup and strike again...
0

#2 Useril este offline   Pacific 231.000 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 712
  • Inregistrat: 23-March 04

Postat 15 June 2007 - 10:44 AM

Acolo unde l-ai gasit pe net mai sunt si alte modele de yact-uri cu planul de forme complet.
Iar daca te uitai un pic mai atent pe al III-lea fisier, vedeai ca ai forma coastelor. Nu era chiar un plan de forme asa ca la majoritatea navelor ci un plan la care se datea fiecare coasta in parte. Adica cam ca pentru incepatori asa.
In concluzie, data viitoare uita-te mai acu atentie la ceea ce ai.
Realitatea e chiar in fata...dar adevarul este dincolo de noi!
0

#3 Useril este offline   evrikus 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 184