Modelism - RHC Forum: CAMPIONATUL NATIONAL CAPTIVE - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

CAMPIONATUL NATIONAL CAPTIVE Dej 23-27 mai 2007 procesul etapei

#1 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 27 May 2007 - 03:35 PM

:D :wub: :wub:

Incerc prin acest reportaj sa fiu cat mai obiectiv si sa redau pe cat posibil atmosfera de concurs.Anul acesta am fost mai bine pregatit tehnic in sensul ca am construit un aparat nou si am reusit sa atrag in echipa clubului CSTA_Bucuresti pe bunul meu prieten,Szabo Miclos din orasul Sfantu Gheorghe, omul cu care si impotriva caruia am concurat de o viata la acrobatie, la nationale eram adversari si la europene eram o echipa.Aceasta dorinta a mea de a-l avea coechipier la campionatul national s-a materializat anul acesta.
Incerc sa va spun ca aeromodelele captive au fost clasa de varf in aeromodelism in Romania.Concursul impune o implicare totala, efort fizic, intelectual,. Pregatire serioasa dar si aeromodelism pur prin construirea aparatelor de la zero de la planseta de proiectare pana la constructia reper cu reper a modelelor precum si cunostinte serioase de fizica, mecanica, matematica. Miscarea aeromodelelor captive in Romania a avut un trecut glorios, nume de rezonanta din acest sport au reprezentat cu mandrie culorile tarii in multe concursuri si cupe interne si internationale.
La editia din acest an de la Dej am plecat oarecum cu stangul intrucat era prevazut ca sosirea noastra sa fie cu doua zile inaintea concursului pentru antrenamentele si reglajele la fata locului.Desi bagajele au fost facute de vineri, luni am fost pe punctul de a renunta intrucat in spiritul leni ancestrale nu a vrut nimeni din conducerea clubului sa se duca la banca sa scoata banii pentru deplasare.A fost un scandal monstru in care noi am fost facuti simpli sportivi care nu au treaba cu organizarea interna a clubului dar si cu un dezinteres total fata de activitatea sportiva.Nu voi lasa lucrurile asa intrucat investitia in modele de mii de euro se face de catre sportivi iar punctele si laurii se iau de catre club pe degeaba.In functie de aceste rezultate se obtine bugetul si se justifica salariile. Desi sunt in acest club de 30 de ani asemenea probleme nu au fost niciodata iar oamenii au fost tratati ca ceea ce sunt, ingineri, profesori, aviatori sau alte meserii stiut fiind ca acesta este un sport tehnic iar partea fizica este in mica masura importanta.
Avand totul pregatit si mai ales conjunctura unei bune echipe am hotarat sa plecam totusi la DEJ cu o seara inaintea campionatului.Miercuri la ora 21 am plecat la drum si am ajuns la Dej fix la ora 8 dimineata.La ora noua punct incepea concursul dupa 11 ore de condus cu masina.In Cluj am avut o prezenta de spirit si ne-am oprit la spitalul judetean unde pentru 50 ron ne-am facut vizita medicala, buna manevra intrucat daca nu o aveam nu intram in concurs.
In mod intentionat s-a incercat pe toate caile sa nu participam, inclusiv telefoane de la Bucuresti.Fara un antrenament la fata locului, macar pentru reglaje am intrat direct in concurs la , zic eu, cea mai frumoasa si mai grea proba din aeromodelism: acrobatia aeriana cu aeromodele captive.
Intradevar toate prevederile regulamentului au fost tinute, pauzele dintre doi concurenti au fost de 2 minute iar pauzele intre cele trei runde au fost de 10 minute, desi in alti ani concursul dura minim doua zile, cu manse in fiecare zi. A fost un maraton al rezistentei fizice si psihice, ca niciodata eram transpirat tot de sus pana jos si nu mai stiam nici o ordine, moment trecut cu succes datorita colegului meu.Cand el nu mai rezista reuseam eu sa redresez situatia.Totusi acest lucru a fost valabil si pentru ceilalti concurenti deci , intr-un fel, au fost toti in aceleasi conditii de concurs. Nici macar ordinea de start nu a vrut sa se afiseze pe tabla si la insistente s-a facut acest lucru, macar sa stim cum , cand si dupa cine intram.
Singura observatie pertinenta si singura mustrare care o aduc concursului a fost lipsa totala a transparentei privind rezultatele precum si lipsa totala de pregatire a arbitrilor.De exemplu acestia nu stiau cum trebuie sa judece figurile, cum sa le incadreze in demisfera de evolutie, mai mult punctau figurile inainte ca ele sa se petreaca, lucru vazut cu ochii mei.
Szabo Miki la primul zbor a agatat iarba cu firul de picaj si modelul a capotat si a rupt elicea.S-a strigat ratare , corect dar s-a contestat imediat ca este zbor oficial. Regulamentul FAI spune asa:
4.2.15.3. Take-off manoeuvre
a) Start of manoeuvre: at the moment when the model aircraft is released to start its ground roll. The
model aircraft must take off from the ground.
Deci modelul trebuie obligatoriu sa se desprinda de la sol. Oricum conta doar ca un zbor de antrenament pentru ca se luau 2 din 3.Pe noi ne-a avantajat pot spune pentru ca ne-a ambitionat si mai tare.
La unul din zborurile mele am uitat ochelarii de soare si figurile trebuiau executate exact in soare.Am cerut ochelarii de pe margine si chiar acest lucru a fost contestat desi in regulament nu spune nimic.
Cel mai dureros a fost cu capacitatea arbitrilor de a judeca corect figurile:
-regulamentul FAI precizeaza clar cum trebuiesc interpretate si punctate fiecare figura in parte. Majoritatea au ca latime 1/8 din circumferinta sferei si inaltime 45 grade. Figurile au fost executate peste ¼ din circumferinta mergand pana la intreg diametru. Unii concurenti favoriti au sarit figuri care au fost insa punctate. S-a vorbit de gruparea figurilor. Regulamentul precizeaza doar ca intre figuri pot fi minim o tura si jumatate pentru a da timp de judecata arbitrilor dar de maxim nu spune nimic, lucru normal intrucat se limiteaza intregul zbor la 7 minute.
-Stiu ca la Radio Comanda la acrobatie a fost trimis special in Elvetia un sportiv pentru a vedea modul de arbitrare.La nationalele de la Strejnic s-a facut pregatire cu arbitrii (alesi cu o zi in urma si acolo), li s-a prezentat o caseta si li s-a facut un zbor demonstrativ .la acrobatie la captive nu s-a facut acest lucru.Arbitrii au fost in numar de doi in loc de trei. Anul trecut am dat la toata lumea CD-ul cu zborul pe computer special pentru pregatirea arbitrilor dar peste an s-a uitat ca a si existat.
-Era obligatia arbitrilor sa se mute pe circumferinta pistei pentru a vedea figurile acrobatice.Vantul s-a schimbat de multe ori si atunci trebuia si arbitrii sa se mute.Multe figuri au fost judecate din laterala adica din locul unde nu se vede nimic si s-au punctat ca atare.Dupa ce criterii?
- CEL mai dureros lucru, poate si pentru a ascunde greselile, NU A FOST AFISAT , cum prevede regulamentul FAI, nici macar la sfarsit, punctajul obtinut pe zboruri de fiecare concurent.Nimeni nu stie cate puncte a luat si pentru ce s-a clasificat pe locul pe care a iesit. Consider acest lucru inadmisibil intrucat la concursurile FAI punctajul se afiseaza obligatoriu dupa fiecare mansa pentru toti concurentii intr-un loc vizibil.Fisele de arbitraj nu sunt documente secrete, ele reflecta munca si evolutia concurentului si pot fi oricand vizualizate.Aceasta este si calea pentru care se fac contestatii pe bani, Daca noi nu am vazut nici un rezultat ce sa contestam? .Doresc ca aceasta transparenta in conformitate cu prevederile FAI sa se aplice la toate concursurile chiar si subt rezerva aplicarii de sanctiuni.Avem mari indoieli si in privinta testului de alcool al arbitrilor intrucat numai de la noi au baut 8 litrii de bere, dar nu mai insist pentru ca acum 12 ani m-am retras exact din acelasi motiv. Pentru ca nu am vazut foile de arbitraj nu avem ce sa comentam.


Inainte de a trece la poze doresc sa atrag atentia federatiei asupra seriozitatii si implicarii intr-o finala de campionat national. Au fost arborate acolo , la loc de cinste, Drapelul FAI, Drapelul National si cel al clubului din DEJ. In aceste conditii trebuie sa avem pe viitor garantia unei corectitudini demne de un asemenea moment.
D-le Conu Marius nu va contest decat proasta organizare facuta la fata locului cu cine se nimereste si lipsa de transparenta. Daca tot ati aplicat regulamentul la sange, uneori exagerat, avem rugamintea la dumneavoastra sa convocati de urgenta lotul national pentru participarea la Campionatul European de la Belgrad. Daca tot ne-ati implicat la standardul ceva mai ridicat de anul acesta si ne-ati frecat ca la armata atunci cei mai buni sa plece sa reprezinte Romania la europene.Bani sunt, trebuie doar intelegere. Suntem in Europa si Europa ne asteapta la concursuri.Nu puteti sa treceti peste asta. In plus vom merge pe cheltuiala proprie la cupa mondiala din Bulgaria.
Rog pe cei care au participat la tot atat de spectaculoasele probe de viteza , curse si lupte aeriene sa ne relateze cum a fost.

ing.DAN OCTAVIAN
Si acum poze:

Aceasta postare a fost editata de Dom*PROFESOR: 28 May 2007 - 01:46 PM

PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#2 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 27 May 2007 - 03:37 PM

model de acrobatie

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-23-1180273030.jpg

PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#3 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 27 May 2007 - 03:38 PM

acrobat grinda cu Raduga 7

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-23-1180273123.jpg

PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#4 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 27 May 2007 - 03:40 PM

aeromodelele echipei CSTA-Bucuresti

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-23-1180273204.jpg

PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#5 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 27 May 2007 - 03:41 PM

modelele mele

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-23-1180273263.jpg

PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#6 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 27 May 2007 - 03:42 PM

eu

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-23-1180273330.jpg

PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#7 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 27 May 2007 - 03:44 PM

Prietenul meu de o viata Szabo Miclos

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-23-1180273451.jpg

PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#8 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 27 May 2007 - 03:46 PM

A fost de fapt militarie in toata regula.noua ne-a placut pentru ca am trait intens toata competitia.Inclusiv cu multa adrenalina si emotii

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-23-1180273564.jpg

PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#9 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 27 May 2007 - 03:47 PM

desi era dupa o noapte de condus 600 de km la sfarsitul competitiei inca stateam in picioare

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-23-1180273663.jpg

PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#10 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 27 May 2007 - 03:49 PM

baietii cu organizarea, si cu gratarul.A fost delicios, le multumim. Sincer ei nici nu stiau prea bine despre ce era vorba in propozitie, dar le-am explicat noi.

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-23-1180273787.jpg

PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#11 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 27 May 2007 - 03:52 PM

borzan Claudiu, un aeromodelist de exceptie pe vremuri. Acum viata si problemele ii pun mari semne de intrebare.desi a incasat bani pe arbitraj parerea mea este ca s-a facut de ras, dar nu din vina lui......

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-23-1180273957.jpg

PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#12 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 27 May 2007 - 03:54 PM

Cu Mihai Musca. La cei 74 de ani inca mai convinge ca la 20. Campionul de anul acesta si eu tricecampion.

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-23-1180274093.jpg

PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#13 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 27 May 2007 - 03:58 PM

Aeromodelul Nobler construit de un baiat de la dej. Nu stiu nici un nume si nu vreau sa gresesc pentru ca nu s-a afisat nimic oficial.rezultatele sunt in mapa la federatie, la ce or folosi daca nu le-a vazut nimeni dintre noi. Chiar am vrut sa facem seara un concurs de pariuri "Surprize, Surprize" pentru clasament.......

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-23-1180274288.jpg

PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#14 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 27 May 2007 - 04:01 PM

Familia Csomo.O istorie inca reala a aeromodelismului. Gyuri si Soani la viteza. Desi de etnie ungara de cand ii stiu au fost pentru Romania, pentru echipa.Oricand poti cere ajutor si sfaturi de la ei.

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-23-1180274496.jpg

PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#15 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 27 May 2007 - 04:04 PM

Un stand de masura a incidentei elicii.Masoara pasul la diferite diametre.Nu poti face performanta fara el ne-a spus Gyuri. Cei care cumpara elicii de plastic , de fabrica, nu cunosc latura tehnica a problemei.....

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-23-1180274677.jpg

PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#16 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 27 May 2007 - 04:07 PM

In continuare va arat ce se face peste gard in Europa si in lume.Cateva poze de la un campionat din afara:

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-23-1180274835.jpg

PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#17 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 27 May 2007 - 04:09 PM

desi sunt 40 de ani de cand a fost proiectat de catre Bob Hunt in America inca este un model de top

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-23-1180274999.jpg

PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#18 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 27 May 2007 - 04:16 PM

o fotografie a aeromodelului in zbor pe spate. Programul de acrobatie este acesta:
1. decolare
2.ranversare dubla
3.looping pe fata 3
4.zbor pe spate
5. looping pe spate 3
6.looping patrat pe fata 2 la rand
7.looping patrat pe spate 2
8.looping triunghiular 2
9.opt orizontal rotund 2
10.opt orizontal patrat 2
11.opt vcertical 2
12.clepsidra
13.opt deasupra capului 2
14. trifoi cu patru foi
15 aterizare

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-23-1180275371.jpg

PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#19 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 27 May 2007 - 04:19 PM

in timpul programului

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-23-1180275542.jpg

PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#20 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 27 May 2007 - 04:24 PM

O alta clasa spectaculoasa este cea de curse. Aeromodelul are o forma specifica, un motor de 2,5 cmc, un sistem de oprire a carburatiei. Scopul este ca intr-un timp dat acesta sa faca cat mai multe ture. Se zboara in trei echipe. mecanicul prinde aproape din zbor modelul, alimenteaza instantaneu subt presiune rezervorul de capacitate constanta, porneste motorul la pala si lanseaza. Pilotul deasemenea trebuie sa respecte reguli, sa faca depasiri pentru care daca greseste primeste secunde de penalizare...totul cu peste 220 km la ora

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-23-1180275869.jpg

PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#21 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 27 May 2007 - 04:27 PM

pilotii in timpul cursei

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-23-1180276023.jpg

PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#22 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 27 May 2007 - 04:30 PM

imagine din timpul cursei.
Echipa Romaniei de curse, Kantor Ludovik si Csoma gheorghe au modele de top european, participa la multe cupe internationale in afara tarii. Motoarele facute de ei scot timpi excelenti si chiar au inceput sa fie cautate. Din pacate la Nationale la aceasta clasa nu se gasesc trei echipaje care sa concureze, de ani de zile. oamenii ar ajuta cu tot ce le sta in putinta dar nu exista interes

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-23-1180276254.jpg

PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#23 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 27 May 2007 - 04:33 PM

O alta clasa spectaculoasa o reprezinta luptele aeriene. Scopul este taierea cu elicea in cat mai multe bucati a unei panglici legate de aeromodel. motoare de 2,5 cmc. Viteze ametitoare....

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-23-1180276430.jpg

PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#24 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 27 May 2007 - 04:34 PM

si o ultima poza cu pilotii in plina lupta

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-23-1180276489.jpg

PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#25 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 27 May 2007 - 04:39 PM

In incheiere anunt ca desi am luat titlul de echipa campioana nu am primit cupa pentru ca era prea grea sa fie carata pe tren pana la dej.O vom recupera de la Federatie in Bucuresti.....
Treaba oricum o face sportivii pe cheltuiala proprie.Rugam Federatia sa impuna seriozitate si respect pentru acest sport!
Cine a mai fost este invitat sa-si expuna opiniile. Asteptam poze si impresii si de la fotograful oficial.
PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#26 Useril este offline   Marinaru 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2989
  • Inregistrat: 20-April 02

Postat 27 May 2007 - 05:38 PM

Dom*PROFESOR, la 27 May 2007, 17:39, a spus:

In incheiere anunt ca desi am luat titlul de echipa campioana

Dar un clasament pe individual, macar la seniori?
Magelan,
Cu rabdare si ciocan.
0

#27 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 28 May 2007 - 11:10 AM

Nu stie nimeni clasamentul, este secret de stat in mapa la federatie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro