Modelism - RHC Forum: simulator - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

simulator

#1 Useril este offline   iradu 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 5
  • Inregistrat: 08-April 07

Postat 11 April 2007 - 10:45 PM

Salut,


Dupa cum se poate vedea sunt in incepator in acest hobby. Desi se spune ca cel mai greu e cu elicoptere as vrea totusi sa incep cu ele, poate pentru ca imi plac provocarile sau poate pentru ca imi plac elicopterele. Din cate am citit pe forum am inteles ca e bine sa incepi cu un simulator bun. De asemenea am inteles ca unul din cele mai bune simulatoare ar fi Realflight G3.5 sau altul care spunei voi ca ar fi bun, desi nu as vrea sa dau nastere la polemici aici. Imi puteti spune, va rog, de unde pot achizitiona si eu acest soft? Am incercat pe sectiunea cumparari dar desi par sa fi citit multi postul nimeni nu mi-a spus nimic. Pentru a evita reclama la diverse magazine imi puteti da mesaje pe personala.



Va multumesc
0

#2 Useril este offline   Buggy-man 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 1804
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 12 April 2007 - 09:40 AM

Salut si bine ai venit!

Eu folosesc un RealFlight G3.5 si sunt foarte multumit. Este foarte real.
Eu spun ca, dupa ce bagi cateva ore de simulator si ajungi sa te dai cu un elicopter real ai sa spui ca este mai simplu cu elicopterul real.
Il poti achizitiona de AICI
RHCForum - Webmaster
0

#3 Useril este offline   _vlad 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 79
  • Inregistrat: 04-October 04
  • Gender:Male

Postat 12 April 2007 - 04:42 PM

Buggy-man, daca ai avut ocazia sa folosesti AFPD-ul poti sa faci o comparatie intre cele doua, care crezi ca e mai real ?
0

#4 Useril este offline   Buggy-man 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 1804
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 16 April 2007 - 12:30 PM