DELTAPLANE DE VANZARE reducere dramatica de pret
#1
Postat 27 August 2003 - 03:00 PM
MOYES GTR 450 euro.
Cama Vision 350 euro.
primul cumparator primeste si un ham integral ca bonus, Dimensione Volo.
Happy landings,
Big
0722 650 284
#5
Postat 08 October 2003 - 11:44 AM
Io am 25 de ani, mi-s din Bucuresti de origine si am ceva experienta cu planorul (vreo 300 de ore in total, o buna parte in zboruri de distanta).
Acu', probabil ca deltaplanele astea doua s-au dus care incotro, dar am incredere ca s-o gasi ceva si pentru subsemnatu' la momentul potrivit. Totusi, as vrea sa stiu, in afara de "aparat", ce alte costuri mai sunt implicate - echipament necesar (safety is IMPORTANT), scolarizare...
Nene Big, Heeelp!
#6
Postat 08 October 2003 - 03:38 PM
pe langa pretul deltaplanului mai ai nevoie de scoala (cam 150 de euro) o parasuta de siguranta (de la 100 de euro in sus pana spre 300) un altivario (200 in sus). cam asta ar fi. dar totul este mai mult sau mai putin relativ ;-) poti gasi preturi bune sau chestii incluse in pret. Oroicumdaca ai nevoie de ceva incerc sa te ajut, sau sa te indrum spre varianta cea mai buna pentru tine.
Zbori la clinceni sa planor? si eu zbor la planor la Deva.
Big
#7
Postat 08 October 2003 - 06:00 PM
Ce sa mai incoace-ncolo, as fi dispus sa vin (de exemplu) o saptamana pe acolo pentru primele lectii, apoi in week-end-uri dupa cum e nevoie/timp, pana incep sa mai misc si eu cate ceva de unu' singur - singura piedica in clipa asta sunt banutzii. Oricum, de luna viitoare situatia se va schimba, asa ca la primavara sunt abonat. De fapt, daca se zboara si iarna...
Multe multumiri, si... salutarile mele lui Stelica (banuiesc ca e client fidel al aerodromului din Deva, nu?); Simona Campean ce mai face? Of, nu mai stiu nimic de planoristi...
Adi
#8
Postat 08 October 2003 - 10:58 PM
Stelica este tot cum il stii, nimic schimbat. Simona este maritata, are o minune de fata, de vreo 2-3 anisori. In ultimul timp a zburat putin, de inteles, dar zicea ca vrea sa revina in forta!
Big
#9
Postat 09 October 2003 - 12:26 AM
Ma bucur mult pentru Simona; dupa cum stiu ca erau lucrurile cand i-am vazut ultima oara, la national la Iasi in... 99, sau 2000?, cred ca nu gresesc cand spun ca pe sotul ei il cheama Radu... si mi s-ar parea firesc ca Radu sa fie instructor la Deva de atunci incoace.
Sper sincer sa-i revad pe toti cat de curand. Ma leaga multe amintiri frumoase de ei.
Cat despre parapanta - dupa ce am facut niste calcule, am ajuns la concluzia ca din punct de vedere al costurilor nu e deloc departe de deltaplan. Si parca totusi ma atrage mai tare deltaplanul - desi nu exclud ca la un moment dat sa invat sa "ma dau" cu parapanta. Iar motodeltaplanul - e fain, dar... ar fi mai fain daca n-ar avea motor... Pur si simplu asa sunt eu "formatat" :)
#10
Postat 09 October 2003 - 04:42 PM
Si eu sunt formatat tot ca zburator fara motor, dar iubesc zborul de orice fel. si, vezi tu, cand am timp de iesit la zbor, nu este conditie. cand este conditie, nu pot sa ies. dar cu motodelta iesi , bagi gaz si zbori pur si simplu juma' de ora si tre descarci. apoi ura si inapoi la manivela.
cam asta ar fi.
big
#13
Postat 10 October 2003 - 05:31 PM
Am un deltaplan de vinzare, Wills Wing Harrier, stare acceptabila, impreuna cu ham cocoon si rak pentru transport (merge pe Dacie), totul la 300 USD.
Poate fi vazut, pipait, ascultat cum suiera vintul in hobane-la Calugareni.
Te pot pune in legatura cu instructor delta din zona.
#14
Postat 11 October 2003 - 07:36 AM
Exista pe aici un deltaplan cu motor de vanzare ? eventual cu doua locuri, siiii cam cat costa ? Am incercat sa zbor cu unul obisnuit dar n-am reusit mare lucru daca nu punem la socoteala cazaturile spectaculoase. Se poate invata cu el in cateva ore de scoala ? tks
#18
Postat 29 October 2003 - 10:41 AM
Multam'
#19
Postat 29 October 2003 - 08:03 PM
un motodeltaplan costa incepand de pe la 2500 de euro in sus. binenteles ca cu banii astia cumperi un aparat monoloc folosit. un aparat biloc, bun costa de pe la 5000 de euro in sus. scoala costa de la 50-120 de euro pe ora de zbor, depinde de instructor, de aparat etc.
intretinerea nu este deloc costisitoare. benzina, ulei, bujii la 50 de ore, cate o curea, ulei in reductor, etc. nimicuri. reviziile periodice nu sunt nici ele pre scumpe.
cam asta ar fi.
big
#26
Postat 18 February 2004 - 08:06 PM
big