Modelism - RHC Forum: salut (incepator) - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

salut (incepator) elicopter

#1 Useril este offline   danyel_1 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 36
  • Inregistrat: 02-January 07

Postat 25 January 2007 - 12:36 PM

Am vazut toate discutiile voastre de pe acest forum in legatura cu elicopterele si nu prea am inteles mare lucru asa ca vreau sa va scriu problema mea chiar daca sa mai discutat pe aceasta tema mai incerc si eu o data...deci: Sint incepator si vreau sa imi iau un walkera hm 04 (am auzit ca se mai cheama si VIPER) si as vrea sa stiu daca se merita banii (ganditiva ca sunt incepator) si vreau pur si simplu sa ies sa il zbor (bine-inteles dupa toate ce tre sa stiu)...nu vreai sa fac cine stie ce scheme cu el ci pur si simplu sa ma distrez si eu cat de cat in tehnica aeromodele (pt. inceput) si as vrea sa stiu daca acest tip de aero. face fata la: Ies cu el pe camp, bate vantul (mediu), vremea e relativ frumoasa... acest aparat face fata la asemenea conditii? pana la ce distanta se ridica(real)? etc. astept un raspuns de la cineva care are asa ceva si stie ce e de capul lui. mersi mult.
0

#2 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2647
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 25 January 2007 - 03:00 PM

Indiferent ce elicopter ai cumpara, cu el nu vei primi nici stiina pilotarii (tehnica), nici putinta pilotarii (reflexele). Deci nu te astepta sa reusesti (despre prislea am auzit, da despre cineva sa fi reusit din prima, inca nu am auzit).
In mod particular, HM04, e foarte mic, deci foarte dificil, si nu tolereaza vintul (de loc). Merita banii, da nu pentru incepatori si nu pentru afara.
0

#3 Useril este offline   danyel_1 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 36
  • Inregistrat: 02-January 07

Postat 25 January 2007 - 03:53 PM