Modelism - RHC Forum: COLTUL INCEPATORULUI - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3

COLTUL INCEPATORULUI DACA ESTI INCEPATOR, CLICK AICI

#61 Useril este offline   ovideus 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 3
  • Inregistrat: 27-April 11

Postat 27 April 2011 - 10:38 AM

salutare tuturor. sunt si eu un incepator plin de entuziasm. m-am gandit sa ma apuc de modelism din pasiune si din placere. am gasit niste planuri pe net si mi s-a parut relativ usor sa reproduc nava, dar pe masura ce am inaintat in a ma informa am observat ca sunt ceva dificultati. in principal materialele nu prea se gasesc, sau daca se gasesc par destul de scumpe. ma rog asta e o chestie relativa si tine de posibilitatile fiecaruia. modelul gasit de mine este o nava torpiloare italieneasca MAS 562. pare ca are niste forme simple si usor de replicat. inca sper asta. prima problemea ar fi sa gasesc ceva pentru coca navei in partea din fata. unde as putea gasi niste baghete si cam ce grosime ar trebiu sa fie?
0

#62 Useril este offline   sticlaru 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 13
  • Inregistrat: 24-March 11
  • Gender:Male
  • Location:constanta
  • Interests:na vomodele,pescuit,arte plastice

Postat 29 April 2011 - 07:02 AM

in functie de scara de lucru coca navei o poti acoperi cu placaj [vevi laditele de fructe] iar prova o poti face din tei sau orice esenta de lemn moale ,mai multa atentie la fixarea arborilor port elice.daca esti din c-ta te ajut eu.
0

#63 Useril este offline   ovideus 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 3
  • Inregistrat: 27-April 11

Postat 03 May 2011 - 06:57 PM

Vezi postareasticlaru, la 29 April 2011 - 07:02 AM, a spus:

in functie de scara de lucru coca navei o poti acoperi cu placaj [vevi laditele de fructe] iar prova o poti face din tei sau orice esenta de lemn moale ,mai multa atentie la fixarea arborilor port elice.daca esti din c-ta te ajut eu.