shogi, la Jan 14 2011, 05:00 PM, a spus:
Pai asta era una din modificarile de care ziceam :))) . Trenul,motorul,regulatorul si servourile pa :( ...adica toata electronica.
Pai si are rost rost sa dai banii astia ( 239 USD + transport ) ? doar ca sa pestrezi coaja ?! Atunci nu mai bine iei MIG 29 sau altceva la aceeasi marime de la PROEDF din fibra .
P.S.
In momentul in care vrei sa scoti servourile ( nu stiu restul ) o sa trebuiasca sa tai cu un cutter adezivul dintre peretele servoului si spuma . Nu spun ca nu se pot scoate da ce naspa ar fi sa vezi ca : fie iese lama cuterului in partea cealalta fie cand tragi de servo ( crezand ca ai terminat de indepartat adeziv-ul ) constati ca iese si cu vre-o doua rachete dupa el sau cu juma de aripa !
Sa fim "cumpatati" domnilor !
Cine stie : ( asta ca poate tot intentionam sa luam doar carcase - fara os )
CUM SE ALEGE MOTORIZAREA LA UN EDF ( turbina, motor , ESC functie de greutatea lui ) Stim din start diametrul rotorului caci altul fie e mic fie nu incape.
Ma refer la tipul :
- rotorului ( nr de pale, forma lor , materialul din care este facut etc )
- motorului ( inrunner, outrunner, putere, nr de rotatii pe volt ) - de unde stiu sa iau un motor cu 1700 Kv si nu unul cu 3500 Kv.
Cu ESC-ul e mai simplu ca marime ( banuiesc ca trebuie sa aiba o rezerva de consum )
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !