oachidori, la 05 December 2016 - 12:41 PM, a spus:
astea sunt detaliile precizate de vanzator..
Suprafata de lucru 500x300. Pat cu profile T-Slot.
Ghidaje liniare de precizie + suruburi cu bile THK KR33 pe toate axele. Dublate pe X si Y de ghidaje 16mm cu suport pe toata lungimea tip SBR16 cu backlash ajustabil.
Motor de frezare Kress 800W cu turatie reglabila pana la 24000RPM.
Ma bag si eu un pic in conversatia asta:
Daca ce s-a precizat este adevarat, adica ghidaje (axe) liniare thk33 sunt in componenta masinii pe toate cele 3 axe (x,y,z), atunci daca este aliniata corect cu celelalte ghidaje liniare, precizia este peste asteptarile multora.
Erau de ajuns doar axele thk kr33 pentru constuctia masinii si precizia si forta era destul de mare. Sunt axe de otel cimentate integral, nu aluminiu sau altceva. Cu astea se pot freza in otel.
Nu o sa iasa nimeni de aici cu constructii hooby la precizia acestor axe. Valoarea axelor si pe ebay este destul de ridicata.
Trebuie sa intelegem ca nu obtinem precizii cu 0,00cifre decat cu axe heavy-dutty din seria RGH si RGW, adica axe liniare cu role si nu cu bile. La suruburi la fel, degeaba ai axe bune, daca nu ai surub de precizie (
http://www.universal-thread.com/ ).
Suruburi c3-c7 sunt jucarii fata de astea. Gabi (katran) a vazut asa ceva la mine, si stie cam cu ce se mananca.
Deci eu zic ca poti sa negociezi sa-l iei, apoi sa-l dezmembrezi si cu axele rezultate (thk kr) si ce sisteme liniare mai sunt pe acolo, sa-l reconstruiesti, este ok. La 6000 de lei, sa aduci axele, ce fiare mai sunt pe acolo, nu mi se pare mult.